آفتاب

منابع فلسطینی از تلاش تشکیلات خودگردان برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی در جهان خبر دادند

منابع فلسطینی از تلاش تشکیلات خودگردان برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی در جهان خبر دادند

منابع فلسطینی اعلام کردند که محمود عباس از طریق کشورهای اروپایی که کشور مستقل فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند، خود را برای نبردی سیاسی و دیپلماسی تعیین‌کننده با رژیم صهیونیستی آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه عربستانی عکاظ، منابع فلسطینی اعلام کردند که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل لجبازی و مجازات‌های اقتصادی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین اعمال کرده، خود را برای نبردی تعیین‌کننده با این رژیم آماده کرده است.

این منابع اعلام کردند که سال 2015 سال بازپس‌گیری حق فلسطینیان و تشکیل دولت مستقل فلسطین پیش از اعلام اجرای انتخابات عمومی در سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

این منابع افزودند که در سایه اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و عدم پذیرش شروط طرف فلسطینی برای بازگشت به مذاکرات، نمی‌توان در مقابل شرایط فعلی سکوت کرد.

این منابع افزودند: تشکیلات خودگردان به سختی تلاش می‌کند تا با رایزنی‌هایش با مقامات اروپایی، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کند.

"اسحاق هرتزوگ"، رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم خواست دیگر دست از این سمت بردارد و به خانه‌اش بازگردد.

انتهای پیام

کد N706227

وبگردی