آفتاب

پیام پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت دهه مبارک فجر

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این پیام آمده است: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه احیاء ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی و یادآور حماسه و ایثار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد.

سرآغاز این دهه روز تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان می‌باشد و این روز سرآغاز حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر نشاندن انقلاب شکوهمند اسلامی است.

اینک و در سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نگاهی به سال‌های سپری شده از انقلاب نظاره‌گر تحولات عظیمی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی کشورمان هستیم که نشان‌دهنده تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می‌باشد.

اینک در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر پیمان خود را با شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید می‌نماییم و با استعانت به درگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روز افزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام

کد N706032

وبگردی