آفتاب
کشایی خبر داد:

راه‌اندازی ۱۰۰هزار شماره ADSL در دو ماه باقی مانده از سالجاری

راه‌اندازی ۱۰۰هزار شماره ADSL در دو ماه باقی مانده از سالجاری

اصفهان-مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: راه‌اندازی سقف حداقل یکصد هزار شماره ADSL ، بعنوان هدف برای دو ماه باقیمانده از سالجاری، هدفی است که امیدواریم تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کشایی صبح امروز در جلسه تشریح برنامه‌های پایانی سال در خصوص دایری تلفن ثابت و پورت‌های اینترنت پرسرعت که با حضور معاونت‌ها، رؤسای اداره مخابرات شهرستان‌ها و کارشناسان این بخش برگزار شد بر تلاش همه‌جانبه در راستای افزایش پورت‌های اینترنت پرسرعت و دایری تلفن ثابت در دو ماه باقی‌مانده از سال جاری تأکید کرد.

وی با اشاره به عملکرد شش ماه ابتدای سال جاری، اظهارداشت: استان اصفهان در ۲ شاخص مهم مخابراتی در سطح کشور رتبه برتر را کسب نموده است.

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه درصد پیشرفت دایری تلفن ثابت و پورت اینترنت پرسرعت در بین شاخص‌های مخابرات استان در نیمه دوم سال جاری در حد انتظار نبود، تأکید کرد: تمامی بخش‌ها و شهرستان‌ها باید در راستای افزایش این شاخص‌ها تلاش کنند.

مدیرعامل مخابرات اصفهان عنوان نمود: خوشبختانه امسال توانستیم در جایزه ملی کیفیت رتبه اشتهار را کسب نماییم و همچنین نشان عالی بهره‌وری نیز به اصفهان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در این دو شاخص تنها رقابت بین مخابرات استان‌ها نبود و شرکت‌های بزرگی همچون کشتیرانی، شرکت‌های نفتی، ایران خودرو و سایپا نیز حضور داشتند و رقابت با این شرکت‌ها کار ساده‌ای نیست.

کشایی افزود: همچنین در سال گذشته اصفهان بطور مشترک با یک استان دیگر رتبه اول در بحث ارزیابی اپراتورها را کسب کرد که بازتاب بسیار خوبی داشت.

وی اظهار داشت: امسال نیز ارزیابی سیستم‌ها توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی را در تاریخ ۲۰/۱۱/۹۳ جهت سنجش عملکرد سال ۱۳۹۳ خواهیم داشت.

مدیرعامل مخابرات اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته این ارزیابی برای اولین بار توسط سازمان تنظیم مقررات برگزار شد، اذعان داشت: امسال دقیق‌تر و با شاخص‌های قوی‌تری ارزیابی صورت می‌گیرد.

وی به نصب و اجرای فیبر نوری برای ۲۰۵ نقطه در شهر اصفهان در عرض ۲ ماه اشاره کرد و گفت: در این پروژه ثابت شد که غیرممکن وجود ندارد و با اراده قوی هرکاری ممکن است.

کشایی ادامه داد: با این توضیحات نصب، راه‌اندازی و واگذاری سقف حداقل یکصد هزار شماره ADSL ، بعنوان هدف برای دو ماه باقیمانده از سال جاری، هدفی سهل الوصول است که امیدواریم با برنا‌مه‌ریزی مدون تحقق یابد.

مدیرعامل مخابرات اصفهان تأکید کرد: امروز ثابت شده که یکی از سرویس‌های مهم در مخابرات سرویس ADSL است که هم از نظر نیاز مردم و تکنولوژی روز دنیا و هم از نظر اقتصادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: به دلیل اینکه گسترش پورت‌های ADSL بخشی از برنامه شرکت مخابرات ایران است، تکنولوژی است که مردم به آن نیاز دارند و با توجه به اهمیت آن از نظر اقتصادی و سودآوری برای ما و وجود رقبا در این زمینه باید اقدامات مورد نظر بی‌درنگ و هرچه سریعتر انجام شود.

کشایی افزود: هر هفته در خصوص ADSL جلساتی خواهیم داشت و هدف از این جلسات رسیدن به حداقل سقف مورد نظر برای واگذاری ADSL است.

وی خاطر نشان کرد: در صورتیکه در رسیدن به هدف تدوین شده موفق و پیروز شویم، مطمئنا سال آینده موفق‌تر خواهیم بود.

مدیرعامل مخابرات اصفهان تصریح داشت: با تحقق این هدف، افتخارآفرینی بزرگی در سطح کشور خواهیم داشت و برندی را خواهیم ساخت که سال‌ها در کشور ماندگار شود.

در ادامه جلسه معاون سیستم‌های مخابراتی استان اصفهان اظهار داشت: گسترش پهنای باند یکی از مباحث مهم ADSL است که علاوه بر تأمین درآمد بیشتر، رضایت مندی مشتری را به همراه خواهد داشت و در رقابت نیز تأثیرگذار است.

اسماعیل قربانی افزود: دو طرح ولادت تا ولایت و کوثر در راستای اهداف شرکت برگزار شد و در دو ماه باقیمانده نیز با برطرف نمودن نیاز شهرستان‌ها و تأمین تجهیزات مورد نیاز، ثبت‌نام جدید را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به محاسن بازاریابی شبکه‌ای تصریح کرد: در این طرح برای علاقه‌مندان از طریق سیستم، کد بازاریابی تعریف شده و به ازای هر مشترک به کد مربوطه از ۷ تا ۲۰ درصد پورسانت تعلق خواهد گرفت.

قربانی عنوان کرد: این موضوع از طریق حوزه بازاریابی و فناوری درحال پیگیری است و جزئیات آن به تفصیل برای کلیه واحدها و مراکز ارسال خواهد شد.

مسعود بهاریان معاون بازاریابی و فروش نیز با تأکید بر مبحث تمرکز در شهر اصفهان و مدیریت واحد، اظهار داشت: جهت سرویس اولیه ADSL زمان تحویل ۲۴ ساعته و جهت رفع خرابی زمان ۴ ساعته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با شرکت فنی مهندسی طاها جهت ارائه خدمات فنی انعقاد قرارداد گردیده است و این شرکت قرارداد نگهداری و پشتیبانی ADSL را بصورت مزایده‌ای انجام خواهد داد.

مهدی حیدری‌زاده معاون شبکه دسترسی نیز در ادامه تصریح کرد: مزیت دایری تلفن ثابت این است که بروی همان شماره‌ها امکان واگذاری ADSL  وجود دارد و این امکان نیز افزایش می‌یابد.

مدیرعامل مخابرات اصفهان در ادامه با بیان اینکه تحقق اهداف تدوین شده، تکاپو و تلاش مضاعف ادارات و کلیه‌ نیروها را می‌طلبد، بار دیگر تأکید کرد: قبلا نیز ثابت شده که رسیدن به هدف غیر ممکن نیست.

وی تصریح کرد: باید موج و تلاطم لازم در نیروها ایجاد و با هماهنگی و همت والا تحول و تغییر مدنظر صورت پذیرد.

گفتنی است در ادامه جلسه رؤسای ادارات شهرستان‌ها به ارائه نقطه نظرات، امکانات موجود و درخواست‌های مورد نیاز پرداختند و با بررسی مدیران و کارشناسان در خصوص تعهدات هر یک از شهرستان ها جهت نصب، راه‌اندازی و واگذاری ADSL و دایری تلفن ثابت تصمیم گیری شد.

کد N704777

وبگردی