آفتاب
انتظاری :

کاروان نوآوران سلامت به گلستان سفر می کند

کاروان نوآوران سلامت به گلستان سفر می کند

گرگان- مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت شرق کشور گفت: کاروان نوآوران سلامت به گلستان سفر می کند.

به گزارش خبرگار مهر، محمد انتظاری ظهر یکشنبه در نشست با معاون استاندای گلستان، گفت: ما با هدف فرهنگ سازی این حرکت خیر خواهانه بهترین پزشکان کشور را انتخاب می کنیم و این پزشکان یک هفته از وقت خود را صرف مداوا بیماران مناطق محروم کرده و عاشقانه از شیرینی این فعالیت جهادی برخوردار می شوند.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید بر مدیریت جهادی دارند ما نیز در این بنیاد معتقدیم با کار جهادی مشکلات حل خواهد شد.

وی بیان کرد: در فاصله ۱۵ فروردین ماه تا آغاز ماه مبارک رمضان در شهرستان مراوه تپه حاضر خواهیم شد و به مردم خدمت رسانی رایگان می کنیم.

انتظاری اظهار کرد: در مدت فعالیت خود بطور میانگین روزانه ۸۰ نفر در بخش چشم و ۵۰ نفر در بخش دندان مورد معاینه و در صورت نیاز به عمل جراحی، عمل شده اند.

در ادامه، رضا مروتی، معاون عمرانی استانداری گلستان هم ضمن اشاره به عزم جهادی مدیران استان تصریع کرد: با توجه به اینکه این کاروان قصد استقرار از نیمه اسفند ماه در استان را دارد، لذا از تمامی دستگاه ها و مدیران می خواهیم بطورجدی از ابتدای اسفند ماه وارد کار عملیاتی شوند.

وی خطاب به نمایندگان بنیاد خیریه نوآوران سلامت گفت: با توجه به نیت و عمل خیر شما و با نگاه به محرومیت شدید در بخش هایی از استان مجموعه دستگاه های استان در کنار شما خواهند بود تا مقصد پنجم این کاروان برای گلستان خیر و برکت باشد.

کد N704757

وبگردی