آفتاب
اکبریان در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش:

بیمه طلایی فرهنگیان به مس و چدن تبدیل شده است

بیمه طلایی فرهنگیان به مس و چدن تبدیل شده است

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان گفت: این بیمه امروز دیگر به مس و چدن تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه آموزش و پرورش نیاز به جهاد ملی دارد و فرهنگیان در وضعیت بدی قرار دارند، اظهار داشت: درخواست ما از آقای فانی این است که با کمک دولت و با جهادی که انجام می دهند نسبت به حل مشکلاتی مانند مطالبات فرهنگیان و سرانه مدارس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بیمه طلایی فرهنگیان به دلیل مشکلات به مس و چدن تبدیل شده است، افزود: مدارس استان البرز در حال تبدیل به سه شیفته شدن هستند؛ این چه مدیریتی است که مردم، معلمان و دانش آموزان همگی دچار مشکل هستند.

رئیس جمهور لایحه نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری را به مجلس بفرستد

نماینده مردم کرج در ادامه با تذکر به رئیس جمهور تاکید کرد: از دولت می خواهیم لایحه نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری را هر چه سریعتر به مجلس بفرستند؛ سه سال از اتمام دوره آزمایشی قانون فعلی می گذرد و با توجه به مشکلات کارمندان و بازنشستگان، ارائه لایحه قانون دائمی ضروری است.

اکبریان همچنین در تذکر شفاهی به وزیر نفت، گفت: 75 روستا در محور جاده چالوس فاقد گاز هستند و با قیمت فعلی سوخت نیز، زندگی برای آنها قابل تحمل نیست، بنابراین نسبت به تسریع گازرسانی اقدام شود.

کد N704628

وبگردی