آفتاب
پرویزی:

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه حضور مردم در صحنه بود

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه حضور مردم در صحنه بود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی عنایت ویژه خداوند و نتیجه حضور مردم در صحنه و رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن ماه، سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در بجنورد، با اشاره به این که انقلاب اسلامی با پشتوانه خدا، رهبری و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید، اضافه کرد: اگر لطف و عنایت خداوند شامل حال این ملت و کشور نمی شد به یقین در آن شرایط خفقان و ظلم، پیروزی انقلاب محقق نمی شد.

وی اضافه کرد: در ۳۶ سال اخیر نظام اسلامی ثمرات و دستاوردهای فراوانی داشته که این نتایج درخشان برای همه مردم مشهود و ملموس است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان خراسان شمالی با تأکید بر این که مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار داشت: تلاش همه مسئولان دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکلات مردم بوده و به فضل الهی خدمات دهی به مردم روز به روز بهتر و بیشتر می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این مراسم با بیان این که امام خمینی(ره) با بینش والا و بصیرت الهی خود انقلاب اسلامی را برای ملت ایران به یادگار گذاشت، اظهار کرد: همه ما باید قدردان و حافظ انقلاب و ارزش های اسلامی باشیم.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با بزرگداشت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، اضافه کرد: امام راحل با درس آموزی از قرآن کریم توانست دشمن اصلی را بشناسد و انقلاب اسلامی را با کمک مردم به پیروزی برساند.

وی با بیان این که امام(ره) در طول مبارزات خود با معلول پیکار نکرد بلکه با علت اصلی ظلم و ستم به مبارزه برخاست، افزود: امام خمینی(ره) در تمام سخنان خود از مردم به عنوان پشتوانه اصلی این انقلاب یاد کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی با تأکید بر این که می بایست همه ما قدر این انقلاب را بدانیم و در ثبات آن بیش از پیش تلاش کنیم، تصریح کرد: در این زمینه می بایست جوانان بیشتر قدردان انقلاب باشند چراکه در شرایط و فضای نور و نه ظلمت چشم به این دنیا گشودند و از ابتدا در درون جامعه اسلامی قرار داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی صبح یکشنبه دوازدهم بهمن ماه با حضور خیل کثیری از مردم و مسئولان در مرکز استان و شهرستان های خراسان شمالی برگزار شد.

در این جشن در بجنورد که با حضور گسترده دانش آموزان، مسئولان و نیز اقشار مختلف مردم در میدان شهید بهشتی بجنورد برگزار شد، سرود استقبال نمادین از ورود تاریخی امام(ره) توسط ۱۳۵۷ دانش‌آموز بجنوردی اجرا شد و گلبانگ انقلاب همراه با رژه خودرویی و موتوری نیروهای نظامی و انتظامی نیز به اجرا در آمد.

کد N704511

وبگردی