آفتاب

بیانیه 20 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد به مناسبت دهه فجر

بیانیه 20 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد به مناسبت دهه فجر

در بیانیه 20 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد که مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی حرکت به سمت جامعه‌ای مردم سالار است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

دوازدهم بهمن سالروز تجدید میثاق ملت با پیشوای راستین خود است میثاقی که جلوه گر آرمان خواهی و برگ زرینی در تاریخ معاصر ایران بود.

مردم به پیروی از آن مخلص متقی، خواستار نهادینه نمودن آرمان‌هایشان گردیدند؛ آرمان‌هایی که در بانگ استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی متبلور بود.هر لحظه جرس انقلاب نزدیکتر می نمود؛ انقلابی برای رسیدن به عدالت، آزادی، قانونمداری و دوری از خودکامگی ها.

اینک پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با بینش امام (ره) و درایت مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران توانسته در مسیر تحقق شعارها و اهداف این انقلاب، در راستای رسیدن به آرمان های اولیه ی خود گام بردارد. جای بسی امیدواریست که علی رغم تلاش های دشمنان، اصول و ارزش های والای مردم، در ریل اصلی خود باقی مانده و مهمترین دستاوردش که با تفکرات شریعتی ها، مطهری ها و بهشتی ها و مجاهدت طالقانی ها و هاشمی ها و با روشنگری های امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب به ثمر رسیده، حرکت به سمت جامعه ای مردم سالار و پیشرفته‌ای‌ست که با تمامی معیارهای الهی و بشری سازگارست و در این میان حمایت از مسلمین حقیقی عالم و تربیت فرزندانی همچون علی مطهری ها، ثبات قدم در مسیر انقلاب و ادامه راه شهدای گرانقدر آن دوران و از خودگذشتگان امروز را موجب می شود.

ما تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به ملت شریف ایران و همه ی آزادی خواهان جهان، بار دیگر بر اهداف ، ارزش ها و اصول انقلاب که به خوبی در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی متبلور شده اند صحه می گذاریم و پایبندی خود را به این اصول اعلام می‌داریم.

در پایان دلسوزانه از تمام مردم و مسئولین خواهان آن هستیم که ما را در حفظ و تجلی این ارزش ها، یاری نمایید.

انتهای پیام

کد N704507

وبگردی