آفتاب

نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به علی لاریجانی

نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به علی لاریجانی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوع پروند مهدی هاشمی به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه نامه‌ نوشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن این نامه به شرح زیر است:

ملت ایران سال‌هاست که با سرنگونی نظام طاغوت و تحمل جنگ تحمیلی و کوتاه نیامدن در مقابل قدرت‌های غربی با وجود تهدید و تحریم، آمادگی خود را برای مقابله با فساد نشان داده است. ملتی که بار‌ها در پیچ‌های تاریخی انقلاب و تجدید بیعت‌هایش با پرچم دار ولایت، اشتیاقش را برای رسیدن به هدف والای حضرت روح الله که‌ همان حکومت حضرت حجت ارواحناله له الفداه است، به اثبات رسانده اکنون حق دارد چشم‌هایش را به عاقبت دانه درشت‌هایی بدوزد که از گرفتن سهم ملت و زیادی خواهی‌هایشان آماس کرده‌اند و یاغی‌گری‌هایشان نشان داده است که لیاقت آنچه دارند را ندارند.

ملت حق دارد منتظر عاقبت کسانی باشد که پای پیشرفت این نظام را در باتلاق سرمایه داری‌های شوم گیر انداخته و با اعمال کثیفی چون رانت و رشوه و دامن زدن به اغتشاش و کاسب کاری تحریم، سرعت رسیدن به اهداف نظام را کند کرده‌اند و در یک کلام، ملت همیشه در صحنه این روز‌ها منتظر تحقق جمله حضرت امیر‌اند که فرمود هر کس با حق درآویزد نابود می‌گردد.

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

رئیس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

از تلاش‌های حضرتعالی و تمام خادمان نظام در قوه قضائیه و موضع گیری‌های به موقع و شایسته در موضوعات هتک حرمت پیامبر اسلام و قدم زدن با شیطان بزرگ و محاکمه قاطعانه محمدرضا رحیمی تشکر و قدردانی می‌نماییم؛ اما با توجه به نزدیک شدن پرونده مهدی هاشمی به مراحل پایانی و شنیدن احتمالاتی مبنی بر تلاش عده‌ای برای تساهل و تسامح در رای نهایی دادگاه و کاهش اتهامات آقازاده مذکور لازم دیدیم تا خدمتتان عرض کنیم، ملت منتظر عاقبت آن آقازاده‌ای است که فسادهای اقتصادی‌اش ضررهای هنگفتی را به جمهوری اسلامی وارد کرده و تنها یک نمونه آن میلیارد‌ها دلار جریمه پرونده کرسنت است و البته که نقش وی در پرونده‌های نفتی دیگر چون استت اویل و تتروپارس و... غیر قابل انکار است؛ آن آقا زاده‌ای که از بودجه دانشگاه آزاد برای پیشبرد اهداف سیاسی‌اش سود برد و در کوران فتنه ۸۸ بر زمین خاک آلود سران فتنه تاخت تا فضای جامعه را به غبار آلود‌ترین حالت ممکن برساند و هزینه‌های جبران ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل کرد؛ آن آقازاده‌ای که محاکمه به حق وی نشان افتخار دیگری بر سینه قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ریاست محترم قوه قضائیه

شما به عنوان فقیهی دلسوز و مجتهدی مجاهد نیک می‌دانید که محاکمه طبق عدالت و حقیقت امثال مهدی هاشمی چقدر به اعتماد مردم نسبت به نظام و پیشروی در تحقق تشکیل دولت اسلامی و زمینه سازی ظهور مهدی فاطمه کمک خواهد کرد. شنیده‌ایم عده‌ای برای سنگ اندازی در جریان محاکمه آقازاده مذکور از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند اما بدانید که دانشجویان انقلابی نیز هم صدا و همگام با ملت پشتیبان و حامی اقدام به حق قوه قضائیه در مورد پاکسازی لکه ننگ آقازاده‌های ناپاک از دامان پاک نظام بوده است و خواهد بود. البته این پشتیبانی با آگاه سازی مردم از راه‌هایی چون رسانه ملی و علنی برگزار کردن دادگاه بیشتر و بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

کد N704451

وبگردی