آفتاب
ناصری امید خبرداد:

تعمیرو سرویس رایگان خودرو در مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای کرمانشاه طی دهه‌فجر

تعمیرو سرویس رایگان خودرو در مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای کرمانشاه طی دهه‌فجر

کرمانشاه- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از انجام تعمیرو سرویس رایگان خودرو در مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای کرمانشاه طی دهه‌فجر خبرداد.

داوود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار مهر، حضور در نمایشگاه توانمندی زنان استان، تعمیر و سرویس رایگان خودرو در مراکز آموزش فنی‌ و حرفه ای استان را از جمله برنامه‌های این اداره کل در گرامیداشت ایام‌ الله فجر است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه همچنین از برگزاری برنامه‌هاي فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی و علمی طی این ایام و توسط اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ ای استان کرمانشاه خبر داد.

ناصری امید گفت:مناسبت‌ های ويژه اين ماه باهدف ايجاد وحدت و همدلی بيشتر و زنده نگه‌داشتن یاد و نام امام (ره) و شهدا اجرا می‌ شود.

وی افزود: حضور پرشور کارکنان این سازمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، برپایی ایستگاه‌های صلواتی این اداره‌کل در مسیر راهپیمایی، اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارکنان از دیگر برنامه‌های این ایام اداره کل فنی و حرفه‌ ای استان کرمانشاه است.

وی از برگزاری مراسم کوهپیمایی با همراه داشتن سربرگ‌ های از سخنان امام (ره)، ارسال شعائر انقلاب از طریق پیامک انبوه به کارکنان،کارآموزان و مرتبطان با سازمان، حضور کارکنان در مزار شهدا و غبار روبی و تجدید میثاق با آنها و آرمان‌های انقلاب، برگزاری مسابقات نقاشی و عکاسی ویژه فرزندان کارکنان سازمان و کارآموزان با موضوع امام و انقلاب و برگزاری اردوهای تفریحی – سیاحتی نیز در این ایام خبر داد.

کد N704281

وبگردی