آفتاب
مهر گزارش می دهد/

بازگشت هیجان با آغاز نیم فصل دوم فوتبال/ نبرد پاس همدان در سیرجان

بازگشت هیجان با آغاز نیم فصل دوم فوتبال/ نبرد پاس همدان در سیرجان

همدان- امروز لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان پس از تعطیلات نیم فصل آغاز ودر اولین هفته نیم فصل دوم،تیم فوتبال پاس همدان در سیرجان به مصاف گل گهر می رود تا هیجان دوباره بر این بازی ها حاکم شود

به گزارش خبرنگار مهر، امروز با انجام ۱۲ بازی در شهرهای مختلف کشورمان قطار لیگ دسته اول فوتبال در نیم فصل دوم شروع به حرکت خواهد کرد و تنور این مسابقات برای انجام یک نیم فصل پرهیجان داغ خواهد شد.

همیشه حساسیت بازی ها در نیم فصل دوم غیر قابل مقایسه با نیم فصل اول بوده و در تمامی لیگ های فوتبال بدین شکل است و تمامی تیم ها با شناختی که از حریفان خود پیدا کرده و با توجه به وضعیتی که در جدول دارند تا پای مرگ و زندگی برای گرفتن امتیاز در برابر حریفان خود خواهند جنگید.

نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان نیز از این قائده مستثنا نیست و تمامی تیم ها در گروه الف و ب با یارگیری های که در تعطیلات نیم فصل انجام داده اند و رفع نقاط ضعف خود در نیم فصل دوم به دنبال قهرمانی و یا فرار از سقوط هستند.

اما در این فصل تیم فوتبال پاس بعنوان تنها نماینده همدانی ها در گروه ب این مسابقات عملکرد خوبی داشت و بیشتر از فصل های گذشته هواداران خود را به صعود به لیگ برتر امیدوار کرده است.

حاصل کار پاسی ها از ۱۱ بازی انجام داده در نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال پنج پیروزی، چهار تساوی و دو باخت بود و در پایان نیمه نخست لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان با ۱۹ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به سیاه جامگان در رتبه چهارم جدول گروه دوم قرار گرفتند و فاصله امتیازی پاس با تیم صدرنشین جدول یعنی مس رفسنجان پنج امتیاز است.

پاسی ها در نیم فصل اول عملکرد مناسبی را در خط دفاعی داشتند و از ۱۱ بازی انجام داده هفت گل را دریافت کرده و پس از تیم صدرنشین مس بهترین خط دفاع از آن پاس است اما در خط آتش، این تیم عملکرد مناسبی نداشت اما در کل تیم فوتبال پاس همدان در نیم فصل اول عملکرد مناسبی داشت.

باید گفت نیم فصل دوم دو روی متفاوت یک سکه است چراکه در نیم فصل دوم امتیازگیری از حریفان بسیار دشوارتر از نیم فصل اول بوده و مربیان با شناخت خوبی که از تیم های حریف در نیم فصل اول به دست آورده اند و رفع نقاط ضعف خود و یارگیری هایی که داشته اند مطمئنا به سادگی امتیاز نخواهند داد خصوصا این وضعیت برای تیم هایی مانند پاس که خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده اند بسیار دشوارتر است.

در گروه ب این مسابقات که سبزپوشان همدانی در آن قرار دارند تیم های مدعی نظیر نفت آبادان، مس رفسنجان و سیاه جامگان مشهد از جدی ترین حریفان پاس در راه قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر هستند و این تیم ها نیز در تعطیلات نیم فصل و در جریان نقل و انتقالات خریدهای خوبی داشته اند.

در کنار تمامی این مسائل عملکرد داوران نیز در نیم فصل دوم بسیار حساس تر خواهد بود و با کوچکترین سوت اشتباه سرمایه یک شهر برای یک فصل فوتبال به باد خواهد رفت که امیدواریم داوران ضمن دقت بیشتر در قضاوت مسابقات و کمیته داوران نیز در چیدمان داوران در دیدارهای حساس هر دو گروه دقت لازم را انجام دهد.

در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال و در گروه ب این مسابقات تیم فوتبال پاس همدان در سیرجان به مصاف تیم گل گهر می رود.

تیم فوتبال گل گهر در چهار هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال باختی را در کارنامه نداشته و نتایج خوبی را کسب کرده که می توان به متوقف کردن تیم مدعی سیاه جامگان در شهر مشهد اشاره کرد و با توجه به شرایط نامساعد زمین این تیم و با حضور پر شور تماشاگران به طور قطع پاسی ها دیدار آسانی در این هفته نخواهند داشت.

همچنین سبزپوشان همدانی در این هفته دو بازیکن تاثیرگذار خود صادق کرمی و سعید خردمند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

نفت آبادان تیم دوم جدول گروه ب در این هفته بر روی کاغذ بازی آسانی برابر تیم قعر نشین اتکا در گرگان خواهد داشت و مس رفسنجان صدرنشین این گروه میهمان تیم فولاد یزد است.

تیم سیاه جامگان تیم سوم جدول رده بندی گروه ب و دیگر مدعی این مسابقات در بندرعباس به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت و تنها نکته جالب هفته دوازدهم در گروه ب این است که مس رفسنجان، نفت آبادان، سیاه جامگان مشهد و پاس همدان هر چهار مدعی قهرمانی گروه ب در این هفته میهمان هستند و باید منتظر ماند و دید کدام یک از این تیم ها می تواند در برابر میزبان های خود نتیجه بهتری را کسب کند.

درباره وضعیت تیم فوتبال پاس همدان قبل از دیدار با گل گهر سیرجان در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال خبرگزاری مهر گفتگویی را با مدیرعامل و سرمربی این تیم انجام داده است.

بازیکنان پاس با آمادگی کامل به مصاف گل گهر سیرجان می روند
مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پاس همدان قبل از دیدار برابر گل گهر در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان با شرایط روحی و روانی بسیار بالا و آمادگی کامل در هفته دوازدهم لیگ دسته فوتبال به میدان خواهند رفت.

بهرام یدی افزود: بازی بسیار دشواری با تیم گل گهر سیرجان در این هفته در پیش داریم چراکه این تیم نیز در هفته های پایانی نیم فصل اول نشان داد که تیم خوبی است.

وی با بیان اینکه دو مسئله در این بازی موجب نگرانی شده است، گفت: شرایط زمین فوتبال گل گهر بسیار بد است و به نوعی مختص خود این تیم است و بنده نمی دانم چرا فدراسیون در این زمینه اقدامی نمی کند و این مسئله یکی از شگردهای این تیم است که با این روش از تیم های مقابل امتیاز بگیرد.

یدی عنوان کرد: حتی تیم های بزرگ لیگ برتری مانند پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان نیز در این زمین دچار مشکل شده اند و یک مسئله هم بعد مسافت زیاد همدان تا سیرجان بوده که بازیکنان یک بار از همدان تا تهران سفر کرده و با هواپیما به کرمان رفته و یک بار نیز با اتوبوس به سیرجان رفته اند که نگران خستگی بازیکنان هستیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه بازیکنان برای گرفتن سه امتیاز این مسابقه مصمم هستند، بیان کرد: این هفته اولین بازی نیم فصل دوم است و به همین دلیل بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا برای کسب نتیجه به میدان خواهند رفت و امیدوار هستیم با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

وی یادآور شد: با دعای خیر مردم همدان و هواداران امیدوارم شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم و از این هفته امتیازات لازم را جمع کنیم.

یدی با اشاره به بیانیه ای که باشگاه پاس صادر کرده است گفت: متاسفانه یک تعداد از همشهریان ما که نه تعصبی به پاس دارند و نه تعصبی به شهر همدان تنها به دنبال حاشیه سازی برای تیم فوتبال پاس هستند این افراد در گذشته در پاس بوده اند و در حال حاضر که منافع خود را از دست رفته می بینند می خواهند برای پاس حاشیه سازی کنند.

وی با اشاره به شکایت از این حاشیه سازان بیان کرد: از نظر قضایی از طریق حراست و اطلاع به وزارت ورزش و جوانان همچنین پیگیری شکایت از طریق مراجع قضایی به دنبال این افراد خواهیم بود و این آقایان باید یا خود مجاب شوند و دست از این حرکات بردارند و یا ما به طور کامل از طریق مراجع قضایی پیگیر خواهیم بود.

یدی با درخواست از اصحاب رسانه، مطبوعات و صداوسیما همدان گفت: دوست داریم در فضایی که علیه تیم فوتبال پاس همدان ایجاد کرده اند رسانه ها دست به دست هم دهند و با اتحاد از این تیم حمایت کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان افزود: امسال تنها سالی است که همه ما امیدواریم این تیم نتیجه بگیرد و اگر حواشی برای این تیم ایجاد شود پاس ضربه خواهد خورد و در این فصل اگر پاس به لیگ برتر صعود کرد که کرد وگرنه به طور قطع فصل آینده با شرایط مالی و بحرانی که تیم های فوتبال ایرانی گریبانگیر آن هستند بسیار سخت خواهد بود و بنده زیاد خوش بین نیستم و باید همه دست به دست هم دهیم تا پاس را در فصل جاری به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان نیز با اشاره به وضعیت بازیکنان پاس در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: شرایط تیم فوتبال پاس همدان بسیار خوب است و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

داوود مهابادی افزود: آماده شروع نیم فصل دوم هستیم و با آمادگی کامل در هفته دوازدهم به مصاف گل گل سیرجان خواهیم رفت.

وی درباره شرایط دیدار با گل گهر سیرجان گفت: بازی در خانه حریف است و با توجه به اینکه شرایط زمین این تیم مساعد نیست همین مسئله کار ما را سخت می کند.

مهابادی عنوان کرد: تیم گل گهر تیم دونده و جنگنده ای است و بازی بسیار سختی در پیش داریم و ظاهرا چند بازیکن جدید نیز در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است و با توجه به اینکه اولین هفته نیم فصل دوم است به غیر از شناختی که در نیم فصل اول از این تیم داشته ایم شناخت جدیدی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه با جان و دل برای کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت، بیان کرد: با دعای خیر مردم همدان و تلاش و جنگندگی بازیکنان و لطف پروردگار امیدواریم در اولین دیدار نیم فصل دوم با دست پر به همدان بازگردیم.

وی با اشاره به نقل و انتقالات پاس در تعطیلات نیم فصل گفت: در فوتبال یک نابسامانی بسیار بزرگی در بازار نقل و انتقالات بازیکنان به وجود آمده و قیمت ها به طور عجیب و غریبی بالا رفته و واسطه ای شده است.

مهابادی یادآور شد: در بازار نقل و انتقالات به ۵۰ درصد تفکراتی که داشتیم دست پیدا کردیم و بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان درباره شرایط نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: ۱۱ بازی داریم و ۱۱ فینال و تلاش می کنیم بازی به بازی جلو برویم و امتیازات مورد نظر را جذب کنیم.

وی یادآور شد: داورها نیز باید دقت داشته باشندتا در مسابقات نیم فصل دوم به علت حساسیت بالای مسابقات از هیچ تیمی حقی ضایع نشود.

گفتنی است تیم فوتبال پاس همدان امروز ۱۲ بهمن ماه در قالب هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال میهمان تیم گل گهر سیرجان است.

کد N703785

وبگردی