آفتاب
لحظه به لحظه با افتتاحیه فیلم فجر 33

جشن سی و سومین فجر سینمای ایران/ از فرش قرمز خبری نیست

جشن سی و سومین فجر سینمای ایران/ از فرش قرمز خبری نیست

مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر تا دقایقی دیگر در برج میلاد شهر تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز شنبه 11 بهمن‌ماه برج میلاد میزبان افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر با اجرای احسان کرمی است.

در حال حاضر مهمانان مورد پذیرایی قرار گرفته‌اند، سرود انقلابی به لاله در خون خفته پخش می‌شود، برنامه کامل نمایش فیلم های جشنواره به قیمت 5 هزار تومان در اختیار مخاطبان است و نکته قابل توجه اینکه امسال از فرش قرمز خبری نیست.

این جشنواره با حضور فیلم‌های مختلفی در بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، مستند، هنر و تجربه و خارج از مسابقه مهم‌ترین رویداد امسال سینمای ایران است که دبیری آن برعهده علیرضا رضاداد است.

در این مراسم از محمدعلی کشاورز با حضور عزت الله انتظامی، پرویز پرستویی و بهرام رادان تقدیر و تجلیل و پس از آن از کتاب محمدعلی کشاورز نیز رونمایی می شود. مراسم تقدیر ویژه از محمدحسین جعفریان نیز از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه است.

همچنین در ادامه این مراسم داوران بخش اقلام تبلیغی معرفی و دو جایزه این بخش شامل یک دیپلم افتخار به بهترین مدیر تبلیغات و یک تندیس به بهترین اقلام تبلیغی و یک تندیس در بخش بهترین عکس اهدا خواهد شد.

معرفی هیات انتخاب و داوری بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر و آثار حاضر در بخش های سودای سیمرغ، نگاه نو، هنر و تجربه و مستند از دیگر بخش های افتتاحیه است.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از فردا ۱۲ تا ۲۲ بهمن در ۲۹ سالن سینمایی و برج میلاد برگزار می شود.
 

کد N703464

وبگردی