آفتاب

تبریک تشکل‌های دانشجویی به رزمندگان مقاومت

تبریک تشکل‌های دانشجویی به رزمندگان مقاومت

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در رابطه با واکنش مقتدرانه حزب‌الله علیه جنایت صهیونیست‌ها در قنیطره بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، در بخشی از این بیانیه آمده است: به گفته روزنامه لبنانی الأخبار: " این عملیات به آن دسته از کسانی که ادعا می‌کردند حزب‌الله به خاطر مذاکرات هسته‌ای ایران فعلا پاسخ عملیات قنیطره را نمی‌دهد ، پاسخ داد. چه بسا این پاسخِ سریع و حساب شده برگ برنده دیگری در اختیار مذاکره‌کنندگان ایرانی قرار داد و آن این است که جهان به سمت تهران برای برقراری آرامش بیشتر متمایل خواهد شد و از طرفی این عملیات بر همگامی و پیوستگی دو جبهه سوریه و لبنان، مُهر تأیید زد و صد البته بهتر است بگوییم پیوستگی جبهه‌ای از فلسطین اشغالی تا لبنان، سوریه و در نهایت تا ایران. همچنین این عملیات برق آسا به اسرائیل فهماند که این عملیات فقط انتقام خون شهدای قنیطره نبود بلکه ابعاد گسترده‌تری داشت."

در شرایطی که هر از چند گاهی خبر شهادت یکی از سلمان و ابوذرهای سپاه اسلام از گوشه و کنار منطقه به گوش می‌رسد باید به اسرائیل یادآوری کنیم که دیگر دوران تهاجمات بی پاسخ و یک طرفه از سوی شما به سر آمده و باید از این پس منتظر اقدامات تلافی جویانه از جانب ما و فروپاشی رژیم أهون مِن بیتِ العنکبوت خویش باشید.

با اندکی تأمل در شرایط حساس کنونی جهان به ویژه منطقه خاورمیانه به روشنی تقابل دو جریان حق با محوریت ایران و باطل با محوریت اسرائیل را خواهیم دید و گویا تمام تحولات منطقه به نوعی متأثر از این تقابل است حتی تقابل هسته‌ای ایران و غرب.

در این بیانیه عنوان شده است: با توصیفات فوق پر واضح است که متأسفانه طرف اصلی ایران در مذاکرات هسته ای نه غرب با محوریت آمریکا بلکه این اسرائیل است که به وسیله اذناب خود تحت لوای گروه 1+5 اقدام به زیاده خواهی و تحمیل اراده خود بر تیم مذاکره کننده هسته ای ایران می نماید.

اکنون دیگر رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است و مدتهاست که شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده. اکنون دیگر ملت‌های منطقه آگاه شده‌اند و موج اسلام‌گرایی در پنج قاره جهان به رغم تلاش مذبوحانه استکبار در زمینه اسلام‌هراسی در حال فراگیر شدن است.

در پایان جنبش دانشجویی ایران اسلامی ضمن تبریک این عملیات پیروزمندانه به همه رزمندگان مقاومت و ملت‌های آزاده جهان ، بدین وسیله آمادگی خود را برای جهاد در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و تلاش برای برقراری حکومت صالحان در سراسر پهنه گیتی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام

کد N703459

وبگردی