آفتاب

تشریح دستاوردهای هلال احمر در آستانه دهه فجر

تشریح دستاوردهای هلال احمر در آستانه دهه فجر

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال احمر دستاوردهای فراوانی در زمینه‌های اجتماعی، امدادی و درمانی در طول ۳۶ سال گذشته داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تبریک دکتر سید امیر محسن ضیائی به شرح زیر است: ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمررساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی ملت مظلوم تحت ستم رژیم منحوس پهلوی به وقوع پیوست.

امسال در حالی سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی را با هم جشن می گیریم که دستاوردهای فراوانی در جمعیت هلال‌احمر در زمینه‌های اجتماعی، امدادی و درمانی در طول ۳۶ سال گذشته داشته‌ایم و توانسته‌ایم در دنیا به عنوان یکی از برترین جمعیت‌های هلال‌احمر در زمینه امداد و نجات و کمک‌رسانی مطرح باشیم.

بار دیگر با درود به روان پاک و مقدس شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و روح پرفتوح امام راحل (ره) سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز سی‌ و هفتمین طلیعه بهار آزادی و ایام الله دهه فجر را به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر تبریک و تهنیت عرض نموده و شکوفایی و سربلندی این مرز و بوم را با رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

کد N703221

وبگردی