آفتاب
جوانی:

هدف دشمن از جنگ اقتصادی امروز به زیر کشیدن پرچم انقلاب است

هدف دشمن از جنگ اقتصادی امروز به زیر کشیدن پرچم انقلاب است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز درگیر یک جنگ اقتصادی هستیم که هدف آن به زیر کشیدن پرچم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار جوانی در سیزدهمین همایش مسئولین رده‌های نمایندگی ولی فقیه با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران، اظهار کرد: این تحریم‌ها برای نگرانی غربی‌ها از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا نگرانی از نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم نیست چون آنها خودشان هم می‌دانند که این مسائل دروغ است. بلکه اینها بهانه‌ای است تا با درگیر کردن ایران در یک جنگ اقتصادی پرچم انقلاب اسلامی را پایین بکشند و ملت ایران که هویت مستقل به دست آورده را متوقف کنند.

وی اضافه کرد: امید دشمن این است که بر اثر تحریم‌ها در ایران زمزمه‌هایی بلند شود و ما بالاخره کوتاه بیاییم. حفظ استقلال،‌ عزت،‌ عظمت،‌ دستاوردها و هویت مستقل که ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی به دست آوردند با تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از آن ممکن خواهد بود. در جنگ اقتصادی نیز مقام معظم رهبری دیدگاه صریح و شفافی دارند و راه‌حل آن را مقاومت، ایستادگی، جهاد و حماسه اقتصادی و همچنین پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی می‌دانند.

جوانی تأکید کرد: تصور غلطی است اگر فکر کنیم که با کم کردن یا تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای زمینه‌ها برای برداشتن فشارها فراهم می‌شود، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند اگر ما همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را کنار بگذاریم باز هم دشمن دست از فشار برنمی‌دارد. دیدیم در این یک سال آمریکایی‌ها با صراحت و پررویی گفتند که اگر به توافق هسته‌ای برسیم نیز تحریم‌ها برداشته نمی‌شود تا برخی دیگر از مسائل حل شود.

وی افزود: در جامعه دو دیدگاه وجود دارد. یکی دیدگاه مقام معظم رهبری است و دیگری دیدگاهی است که می‌گوید باید بالاخره کوتاه بیاییم و چاره‌ای نداریم. ما باید بتوانیم به خوبی تفهیم کنیم که گزاره چاره‌ای نداریم، غلط است. دشمن تهاجم فرهنگی را به راه انداخت تا باورها و اعتقادات محکم ما را از ما بگیرد. اگر روزی به این نتیجه برسیم که چاره‌ای نداریم و باید کوتاه بیایم باید بدانیم که به بیراهه رفته‌ایم.

جوانی با بیان این‌که امروز نفس دشمن به شماره افتاده،‌تصریح کرد: دشمن هر اقدامی که در منطقه انجام می‌دهد با شکست مواجه می‌شود. دیدیم که در همین حرکت اخیر حزب‌الله،‌ صهیونیست‌ها جرأت نکردند مقابله کنند. چون ترسیدند جنگ جدیدی ایجاد شود و تغییر این موازنه قدرت در منطقه به خاطر فعالیت‌های انقلاب اسلامی است. جبهه انقلاب روز به روز در حال تقویت شدن است.

وی در ادامه بیان کرد: اگر دشمن فکر کند که ما کوتاه آمده‌ایم بیشتر به جلو می‌آید و هر عقب‌نشینی ممکن است باعث عقب‌نشینی‌های دیگر شود. ما باید از موضع قدرت تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم. مقام معظم رهبری بیش از هر کسی فشارها و مشکلات مردم را می‌دانند و می‌گویند که باید در این مسیر راه درست را انتخاب کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان اظهار کرد: این‌که سرنوشت همه چیز را به مذاکرات گره بزنیم اشتباه بزرگی است و هر علامتی از طرف ما صادر شود که همه چیزمان به مذاکرات وصل است درست نخواهد بود. مذاکره منطق خود را دارد و 10 سال است که انجام می‌شود. دشمن این را می‌خواهد که جامعه به سمتی برود که فکر کند مشکلات موقعی که توافق حاصل شود حل خواهد شد. در حالی که ما باید به فکر حل مشکلات از طریق فعالیت‌های داخلی خود باشیم.

انتهای پیام

کد N702716

وبگردی