آفتاب
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات:

اثرات نامه رهبری به جوانان غربی را سال‌های آتی می‌بینیم

اثرات نامه رهبری به جوانان غربی را سال‌های آتی می‌بینیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، گفت: ان‌شاءالله سال‌های آتی برکات و اثرات نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی را می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین صباغی در سیزدهمین همایش مسئولین رده‌های نمایندگی ولی فقیه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اخیراً با ارسال نامه‌ای به جوانان غربی پایه‌گذار گفتمان جدیدی بودند و آن هم تصمیم‌گیری عاقلانه بین جوانان است. ان‌شاءالله سال‌های آتی برکات و اثرات نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی را می‌بینیم.

وی با اشاره به گفتمان‌های غالب بر جهان پیش و پس از انقلاب،‌ یادآور شد: پیش از انقلاب اسلامی دو گفتمان لیبرالیسم و مارکسیسم حاکم بود و امام (ره) گفتمان جدیدی را که همان اسلام ناب محمدی (ص) است به جهان عرضه کرد. پس از آن هم زمانی که برخی کشورهای متحجر عربی با تفکرشان در بین اهل سنت تفکر تکفیری و داعشی را ایجاد کردند مقام معظم رهبری گفتمان مقاومت عاقلانه را به وجود آوردند.

صباغی همچنین بیان کرد: انقلاب اسلامی عزتی به ایران و مسلمانان داد که در هیچ تاریخی این عزت وجود نداشته است. تصور کنید که اگر دنیا بدون انقلاب و گفتمان امام (ره) و رهبری و با وجود داعش قرار بود به پیش برود آیا چیزی از اسلام باقی می‌ماند. راه آسایش از اطاعت از امر ولی امر می‌گذرد. امروز گفتمان جدیدی ایجاد شده که رهبر معظم انقلاب هشدار آن را داده‌اند و آن گفتمان شیعه انگلیسی است و باید با تبعیت از رهبری و گفتمان‌های امام (ره)‌ و مقام معظم رهبری با این نوع گفتمان‌های انحرافی که قصد غالب شدن بر ایران و جهان را دارند، مقابله کرد.

به گزارش ایسنا، در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران نیز به عوامل موفقیت‌های امام اشاره و اظهار کرد: عواملی در پیروزی امام (ره) نقش داشت که می‌توان به ایمان، علم،‌ اصالت خانوادگی، اراده قوی، بینش و بصیرت، زیرکی،‌ آینده‌نگری،‌ پشتکار، زهد، اخلاص، توکل، نظم،‌ شناخت مردم،‌ شجاعت و قاطعیت ایشان اشاره کرد.

انتهای پیام

کد N702608

وبگردی