آفتاب
حجت الاسلام عظیمی:

وجودمقام معظم رهبری یک نعمت است/امام(ره)دیانت و سیاست رابه هم پیوند زد

وجودمقام معظم رهبری یک نعمت است/امام(ره)دیانت و سیاست رابه هم پیوند زد

تبریز – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان می خواهند به ولایت فقیه در نظام اسلامی ضربه بزنند، گفت: وجود مقام معظم رهبری برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یک نعمت الهی است.

حجت الاسلام حمید عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عقاید زیادی در قالب دین اسلام به صورت قارچ گونه درحال رشد هستند، افزود: اسلام یک چهره واحد دارد و پیامبر اسلام(ص) آن را بیان کرده اند ولی دشمنان اکنون تلاش می کنند عقاید و مذاهب دیگری را تبلیغ کرده و با نام اسلام در دنیا منتشر کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سال هاست که سعی دارند چهره ای اشتباه از اسلام به دنیا معرفی کنند، ادامه داد: تشیع در طول تاریخ اقتدار کنونی را نداشته است و این به برکت وجود ولایت فقیه در راس امور است.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام(ره) دیانت و سیاست رابه هم پیوند زد و بدون شک ایشان مقام و فضیلتی بالاتر از بسیاری از پیامبران داشتند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از موفقیت های کشورمان بعد از پیروزی انقلاب به برکت وجود رهبری و خون شهدا رقم خورده، ابراز داشت: دشمن در وهله اول می خواهد با تحریف عقاید، جوانان و آینده سازان این کشوررا از دین و انقلاب جدا و به طرف خود جلب کرده وبا این ترفند به انقلاب ضربه بزنند و سپس آرامش و امنیت ایران اسلامی را از بین ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین بر ضرورت برگزاری باشکوه و پرشور برنامه های دهه فجر تاکید کرد و ابراز داشت: انقلاب ما یک انقلاب برای کشور ایران نبود بلکه یک انقلاب جهانی بود که اکنون نیز می توانیم شاهد صادرشدن این انقلاب به نقاط دیگر جهان باشیم.

کد N702403

وبگردی