آفتاب
دیپلمات آمریکایی:

نتانیاهو با انجام حمله القنیطره مرتکب حماقت شد

نتانیاهو با انجام حمله القنیطره مرتکب حماقت شد

یک دیپلمات آمریکایی اقدام ارتش اسرائیل در حمله به کاروان حزب الله لبنان در منطقه القنیطره سوریه را که با دستور نخست وزیر رژیم صهیونیستی محقق شد، یک حماقت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه لبنانی السفیر، یک دیپلمات آمریکایی اخیرا در گفتگو با مقامات لبنانی اظهار داشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل با انجام حمله القنیطره (که کاروان نیروهای حزب الله لبنان را هدف قرار داد) مرتکب حماقت شد.

وی در این دیدار با انتقاد از اقدام نتانیاهو، افزود: این امکان وجود دارد که این سیاستهای نتانیاهو به وقوع جنگی جدید در منطقه منجر شود که جلوگیری از آن غیر ممکن باشد.

خاطرنشان می شود ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا با دستور مستقیم «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به دو گشتی نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره حمله کرد که در پی آن 6 نیروی مقاومت به شهادت رسیدند. چند روز پس از این عملیات نیروهای حزب الله لبنان با اجرای عملیاتی دقیق در مزارع شبعا 17 نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند. بر اساس سخنان شب گذشته «سید حسن نصرالله» این عملیات در زمان مشابه با حمله القنیطره (ساعت 13 و 5 دقیقه بعد از ظهر) به دو گشتی صهیونیستی رخ داد و تنها تفاوت آن با عملیات رژیم صهیونیستی این بود که نیروهای حزب الله از نزدیک خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

کد N701999

وبگردی