آفتاب

برگزاری 200 برنامه هنری به مناسبت دهه فجر

برگزاری 200 برنامه هنری به مناسبت دهه فجر

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: 200 برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود.

«علیرضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، با اعلام مطلب فوق افزود: در دهه فجر 50 برنامه با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: اجرای نمایش، سرود، داستان‌نویسی و داستان سرایی، عصر شعر انقلاب، کانون‌های عاشیق و برگزاری مسابقات حضوری از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

نوروزی تصریح کرد: پنج‌شنبه و جمعه‌ها در طول دهه فجر، اجرای برنامه‌های طنز را در دست اجرا داریم که پیش‌بینی می‌شود در این مدت 4 برنامه با موضوع طنز برای عموم مردم و یک ویژه برنامه برای کودکان سرطانی در نظر گرفته شده است.

نوروزی با اشاره به فراخوان برای برگزاری دومین جشنواره ادبی ارومیه اظهار کرد: با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز این جشنواره در سال گذشته، استاندار آذربایجان‌غربی حمایت‌هایی از این جشنواره به عمل آورده و امیدواریم این برنامه‌ها به نحو احسنت برگزار شود.

رئیس حوزه‌ی هنری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: همه‌ی برنامه‌های اجرایی در حوزه‌ی هنری استان برای عموم مردم بوده و جشن‌های داخلی را شامل نمی‌شود از همین‌رو اجرای برنامه‌های مختلف این سازمان می‌تواند گام موثری در شناساندن انقلاب و راه‌های تقویت آن باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: بحث تأمین بودجه در همه حال جز مشکلات همیشگی برای حوزه هنری بوده اما خوشبختانه برای اجرای برنامه‌های دهه فجر با توجه به عنایت ویژه استاندار آذربایجان‌غربی مشکلی نداریم.

انتهای پیام

کد N701996

وبگردی