آفتاب
یک فعال دانشجویی:

باید از طریق دانشگاه‌ها اسلام رحمانی را به پژوهشگران غربی بشناسانیم

باید از طریق دانشگاه‌ها اسلام رحمانی را به پژوهشگران غربی بشناسانیم

یک عضو انجمن اسلامی نیروهای خط امام دانشگاه اصفهان گفت: سفارتخانه‌های ایران از طریق دانشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی باید اسلام رحمانی را به پژوهشگران و دانشجویان بشناسانند.

یونس نادری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مهمترین پیام مقام معظم رهبری در نامه‌ای خطاب به جوانان غربی شناختن اسلام بی‌ واسطه بود. غرب چهره‌ای مخدوش از اسلام رحمانی را نشان می‌دهد و چهره اصلی،‌ علوی، شیعه و بحق اسلام مظلوم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یک سری جمعیت متوحش که به ظاهر اسلامی هستند و در اصل به دست خود غربی‌ها اداره می‌شوند آبروی اسلام را برده‌اند. دست ما نیز از رسانه‌های عظیم جهان کوتاه مانده است، نمی‌گذارند که اسلام واقعی خودش را نشان دهد. همیشه تخریب کردن از نشان دادن واقعیت راحت‌تر است. باید به جوانان غربی حق داد که تا به حال نتوانسته‌اند اسلام واقعی را بشناسند.

این عضو انجمن اسلامی نیروهای خط امام دانشگاه اصفهان همچنین گفت: ما به عنوان یک کشور اسلامی در جوامع دانشگاهی غرب هیچ فعالیتی نداریم. سفارتخانه‌های ما باید فعال‌تر شوند. رهبری این پیام را نه برای مردم عادی و نه برای سیاستمداران بلکه برای جوانان اهل پژوهش و علم غرب فرستاد، چرا که جوانان اهل پژوهش نه نگاه عادی و نه نگاه سیاسی به مسائل دارند.

وی با اشاره به رحمانیت اسلام تصریح کرد: اسلام روی رحمانی و یک روی جنگنده علیه باطل دارد. آنچه که در خاورمیانه نشان داده شده قرائتی اشتباه از روی جنگنده اسلام است. رسانه‌های بیگانه با حمایت بیش از اندازه از اسلام دروغین نمی‌گذارند واقعیت امر نمایان شود. باید تحقیق کرد و تا فرق اسلام رحمانی با تکفیری‌ها مشخص شود. این‌که رسانه‌های غربی کشورهایی مثل ایران،‌ لبنان و مالزی را به عنوان نمونه‌های موفق کشورهای اسلامی نشان نمی‌دهند و تنها به نمایش اسلام دروغین تکفیری‌ها اکتفا می‌کنند این مسأله را بر ما روشن می‌سازد.

انتهای پیام

کد N700649

وبگردی