آفتاب
پولادگر:

امسال سال پرفروغ تکواندوکاران کشورمان دررقابت‌های جهانی است

امسال سال پرفروغ تکواندوکاران کشورمان دررقابت‌های جهانی است

بوشهر - رئیس فدراسیون تکواندو گفت: امسال سال پرفروغ تکواندوکاران کشورمان دررقابت‌های جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا پولادگر بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: ایران در ورزش تکواندو دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و تلاش داریم تا از علاقمندان و فعالین این رشته ورزشی حمایت لازم را داشته باشیم.

وی به ظرفیت بالای تکواندوکاهای استان بوشهر نیز اشاره کرد و افزود: رشته تکواندو در سطح کشور به ویژه استان بوشهر دارای طرفداران بسیاری است که این موضوع بیانگر جایگاه این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون تکواندو به افتخارات متعدد تکواندو کاران ایران اسلامی در مسابقات مختلف فراملی اشاره کرد و بیان داشت: در المپیک لندن نیز یک مدال طلا در رشته تکواندو کسب شد.

وی با اشاره به اینکه تکواندوکاران کشورمان امسال در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به مدال‌های متعدد شدند، اذعان داشت: سال جاری یک سال برای تکواندوکاران کشورمان پرفروغ در رقابت‌های جهانی بود و پرچم پرافتخار کشورمان بارها در آسیا و جهان به اهتزاز درآمد.

پولادگر اضافه کرد: تیم تکواندو دختران و پسران نونهال کشورمان نیز در نخستین دوره مسابقات جهانی با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند.

وی همچنین به موفقیت‌های بزرگ تکواندوکاران در جهان و آسیا اشاره کرد و افزود: استان بوشهردارای پشتوانه‌ قوی تکواندو است و استعدادهای خوبی دارد که باید حمایت لازم از این ورزشکاران صورت بگیرد.

غلامرضا کشتکار رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر با اشاره به کسب شش شش مدال تکواندوکاران استان بوشهر در عرصه ملی و فراملی در سال جاری، بیان داشت: برای حمایت از برنامه‌های ورزشی تکواندو در استان بوشهر در سال جاری یک میلیارد ریال جذب شد.

کد N700575

وبگردی