آفتاب
سر هنگ فاضل نیا:

تصادف زنجیره ای در محورقزوین به زنجان دو مجروح برجای گذاشت

تصادف زنجیره ای در محورقزوین به زنجان دو مجروح برجای گذاشت

قزوین- معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در تصادف زنجیره ای در آزاد راه قزوین به زنجان ۱۰ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ رضا فاضل نیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: به دنبال وقوع یک حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین به زنجان که صبح امروز پنجشنبه بوقوع پیوست ماموران انتظامی شهرستان قزوین بلافاصله در محل حاضر شدند و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

فاضل نیا افزود: در بررسی ماموران مشخص شد ۱۰ دستگاه خودرو در حوالی دانشگاه آزاد باراجین قزوین با یکدیگر برخورد کرده اند که در این حادثه سرنشین یک دستگاه پراید و راننده وانت نیسان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه به دلیل پیچیدگی صحنه تصادف اعلام علت سانحه را به تحقیقات بیشتر موکول کرده اند.

دستگیری سارقان کابل برق در تاکستان

سرهنگ سلمان امیری جانشین فرمانده انتظامی استان هم از دستگیری سه سارق کابل برق در شهرستان تاکستان خبرداد و اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی اولیه از خودرو تعدادی ابزارآلات و تجهیزات سرقت کابل برق را کشف و در این رابطه سه سارق را دستگیر کردند که متهمان به سرقت اعتراف کردند.

امیری بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ قزوین هم یک سارق را دستگیر کردند که متهم در بازجویی تخصصی به چهار فقره سرقت منزل اعتراف کرد که نامبرده نیز به مقامات قضایی تحویل داده شد.

این مسئول انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ در میان گذاشته و پلیس را در تامین امنیت یاری کنند.

 
 

 

کد N700093

وبگردی