آفتاب
نتایج یک نظر سنجی نشان داد؛

اکثر آمریکایی‌ها سیاست‌های اوباما در خاورمیانه را "شکست‌خورده" می‌دانند

اکثر آمریکایی‌ها سیاست‌های اوباما در خاورمیانه را "شکست‌خورده" می‌دانند

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها، سیاست‌های اوباما در قبال خاورمیانه را شکست خورده می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری آمریکایی فاکس‌نیوز، نتایج این نظرسنجی که از سوی این شبکه آمریکایی برگزار شد نشان می‌دهد که 54 درصد از آمریکایی‌ها سیاست باراک اوباما، رئیس‌جمهوری این کشور را در قبال درگیری‌ها در خاورمیانه شکست خورده می‌دانند.

در مقابل تنها 29 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند بیشتر سیاست‌های اوباما در این زمینه با موفقیت روبه‌رو بوده است.

براساس نتایج نظرسنجی 84 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که نیروهای تروریستی تلاش می‌کنند تا در آینده‌ای نزدیک حملاتی را علیه خاک آمریکا انجام دهند و 47 درصد از آنها معتقدند اوباما این تهدیدات تروریستی را کم‌اهمیت تلقی می‌کند.

58 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند تاکید اوباما بر بستن بازداشتگاه گوآنتانامو نادرست است. 60 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند بهترین راه برای مبارزه با نیروهای تروریستی بازداشت و محاکمه آنها در دادگاه‌های نظامی است و تنها 24 درصد از آمریکایی‌ها خواهان کشتن تروریست‌ها از طریق حملات پهپادهای این کشور هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که مردم آمریکا معتقدند کنگره و یا دولت این کشور باید به صورت فوری بعد از حل و فصل مسائل اقتصادی، مساله تروریسم را بررسی کند.

انتهای پیام

کد N699822

وبگردی