آفتاب

بکن باوئر: گواردیولا هر وقت دوست دارد برود

بکن باوئر: گواردیولا هر وقت دوست دارد برود

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ می گوید که اصلا مانع جدایی گواردیولا نخواهند شد و این مربی اسپانیایی به هر تیمی که دوست داشته باشد می تواند برود.

به گزارش ایسنا، گواردیولا تا سال 2016 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. این مربی اسپانیایی هنوز قراردادش را با این تیم آلمانی تمدید نکرده است و همین باعث شده تا گمانه زنی های زیادی درباره جدایی او از این تیم آلمانی به گوش رسد.

بک باوئر، رئیس افتحاری باشگاه بایرن اظهار نظر جالبی درباره جدایی گواردیولا داشت. او در گفت و گویی که با روزنامه بیلد داشت، عنوان کرد: من یک باردیگر هم گفتم که امیدوارم گواردیولا 10 سال دیگر در بایرن مونیخ باقی بماند اما اگر او خواستار جدایی است اصلا مانع او نمی شویم و می تواند برود.

او ادامه داد: گواردیولا نیازی به تمدید قرارداد با بایرن مونیخ ندارد. مربی بزرگی چون پپ می تواند به هر جا که دوست داشته باشد برود. او اگر قصد جدایی از بایرن مونیخ را دارد می تواند به هر تیمی که دوست داشته باشد برود. اطمینان دارم که گواردیولا و خانواده اش از حضور در مونیخ خوشحال هستند. باردیگر تکرار می کنم گواردیولا هر وقت دوست داشته باشد می تواند از بایرن جدا شود و به هر تیمی که دوست دارد برود.

گواردیولا در دوران حضورش در بارسلونا نتایج خیره کننده ای با این تیم به دست آورد. او در بایرن خوب ظاهر شده اما هنوز به هدفی که می خواهد نرسیده است چرا که این مربی اسپانیایی دوست دارد با بایرن هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. گواردیولا پیش از این اعلام کرده که دوست دارد تا در منچستر یونایتد هم مربیگری کند و به احتمال زیادی در صورت جدایی از بایرن هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد N699694

وبگردی