آفتاب
حجت الاسلام تقوی:

نقشه سیاسی جهان را امام راحل تغییر داد/ فتنه خط قرمز اصولگرایان

نقشه سیاسی جهان را امام راحل تغییر داد/ فتنه خط قرمز اصولگرایان

ساری - رئیس شورای همگرائی اصولگرایان کشور بیان کرد: نقشه سیاسی جهان را امام راحل تغییر داد و به ملت افسرده و زجر دیده که زیر ستم های طاغوتیان دچار زخم های کهنه بودند، روحیه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی عصر چهارشنبه در نخستین نشست شورای همگرائی اصولگرایان مازندران در سالن هلال احمر ساری در بحث انقلاب و امام راحل در آستانه ایام الله دهه فجر، اظهارداشت: امام راحل سلسله جنبان این حرکت انقلاب شد و بر گردن همه آحاد جامعه حق بسیار بزرگی دارد.

رئیس شورای همگرائی اصولگرایان کشور با بیان اینکه عاشوراییان و عاشورایی هیچگاه صحنه را ترک نمی کنند، افزود: امروز مرزهای مبارزه با استکبار از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته و امروز در سوریه، لبنان و عراق پیش رفته است.

حجت الاسلام تقوی اذعان داشت: آمریکا که یک قدرت بزرگ در منطقه بود امروز انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی را پیش روی خود می بیند.

وی تصریح کرد: انسانها به میزان توانایی خود در جامعه تاثیرگذارند و این اثرگذاری با فراهم شدن امکانات و توانمندی ها پاسخگو است.

تقوی با بیان اینکه تحولات اجتماعی در هر زمانی مدیون انسان های تاثیرگذار است، گفت: همه انقلاب ها و تحولات اجتماعی مدیون نقش آفرینانی است که در جامعه تاثیر و اثرگذار هستند و معماران تمدن های بشری انسان های تاثیرگذار هستند.

رئیس شورای همگرائی اصولگرایان افزود: همه جهان با هر تفکری و گرایش به صحنه اجتماع ورود پیدا، اثرگذار و خالق جریانات و تحولات شود باید با توجه به توانمندی ها و امکانات باشد.

تقوی بیان کرد: برخی افراد به تنهایی و برخی گروهی و همکاری می توانند موج عظیم اثر گذاری در جامعه را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه همه برکت ها و زیبایی ها از افرادیست که قدرت تاثیرگذاری دارند، اظهارداشت: در صحنه اجتماع باید تاثیرگذار باشیم و باید مقدمات آن را فراهم شود.

تقوی عامل بسیاری از بدبختی ها، بیچارگی ها و شکست ها را کلمه من عنوان کرد.

رئیس شورای همگرائی با بیان اینکه اصولگرایی شاخصه ها و ضوابطی را باید توجه کنند، اذعان داشت: باید با توجه به شاخصه ها و ضوابط برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: در خصوص این نشست بیش از 80 درصد جریانات اصولگرایی در جلسات حضور دارند.

تقوی با بیان اینکه اصولگرایی در اخلاق، تعهد، پایبندی به آرمان ها نظام به منافع کلی نظام مشخص می شود، افزود: کشور بر اساس ارزش های شهدا و انقلاب اداره می شود.

وی از امریکا بعنوان دشمن شماره یک انقلاب ایران نام برد و اذعان داشت: فتنه خط قرمز اصولگرایان است و فتنه گران میراث دار شهدا نمی توانند باشند.
تقوی فلسفه تشکیل شورا را رفع اختلافات و افزایش صمیمیت در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نتیجه خدمات دولت به نفع کشور و مردم است، گفت: تریبون های نماز جمعه را به سمت و سوی خاصی سوق داده نمی شود و ائمه جماعات باید اصولگرا باشند.

کد N699514

وبگردی