آفتاب
هیئت وزیران تصویب کرد:

اختصاص دو هزار میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات امدادی و آتش نشانی

اختصاص دو هزار میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات امدادی و آتش نشانی

هیئت وزیران مبلغ دو هزار میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات امدادی و آتش نشانی به منظور مقابله و آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

1. مبلغ دو هزار میلیارد (000ر000ر000ر000ر2) ریال از محل منابع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند ش ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه به نسبت مساوی، برای تأمین نردبان و بالابرهای هیدرولیکی در شهرهای بالای دویست هزار نفر جمعیت، تأمین ماشین آلات امدادی و آتش نشانی، کمک به تکمیل و تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی در شهرهای زیر پنجاه هزار نفر و تکمیل سالنهای چند منظوره مدیریت بحران به منظور ارتقای کیفیت خدمات و تجهیز اکیپ‌های امدادی در شهرها برای مقابله و آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام نماید.

2. سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با هماهنگی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور نسبت به تعیین سهم هر یک از استانها و نحوه هزینه کرد اعتبار یادشده اقدام نماید.

3. سازمان یادشده نیز موظف است گزارش عملکرد اعتبار فوق را در پایان مقاطع سه ماهه به سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی کشور ارسال نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را در تاریخ 2/ 11/ 1393 برای اجرا به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام

کد N699132

وبگردی