آفتاب
با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی و جمعی از مدیران شهری صورت گرفت؛

بازدید صبحگاهی شهردار تهران از خط متروی فرودگاه و مجتمع شهر آفتاب

بازدید صبحگاهی شهردار تهران از خط متروی فرودگاه و مجتمع شهر آفتاب

شهردار تهران در جریان بازدید صبحگاهی امروز خود به خط متروی فرودگاه مهرآباد واقع در غرب تهران و خط متروی فرودگاه امام خمینی (ره) در جنوب پایتخت رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهردار تهران در جریان بازدید صبحگاهی امروز خود به خط متروی فرودگاه مهرآباد واقع در غرب تهران و خط متروی فرودگاه امام خمینی (ره) در جنوب پایتخت رفت و در ادامه به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، از بخش های مختلف پروژه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب بازدید کرد.

محمد باقر قالیباف دراین بازدید به همراه قائم مقام، معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهری و مسئولان متروی تهران با حرکت در تونل متروی فرودگاه مهرآباد، با عملیات لاینینگ این خط آشنا شد و از نزدیک در جریان ریل گذاری، تکمیل ایستگاه ها و همچنین تامین دسترسی ها به داخل ترمینال های فرودگاه مهرآباد قرار گرفت.

در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت متروی تهران به ارایه توضیحاتی درباره تفاوت طراحی و مبلمان این خط به همراه روند ساخت واگن ها در کارخانه واگن سازی تهران پرداخت و گفت: این خط مترو مجموعا با سه ایستگاه احداث شده و به خط چهار مترو تهران متصل خواهد بود. علاوه بر این پیش بینی های لازم برای اتصال خط متروی فرودگاه مهرآباد به خط هشت مترو و همچنین اتصال آن به خط سه متروی تهران و فرودگاه امام خمینی (ره) نیز صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت متروی تهران همچنین به بیان گزارشی پیرامون سیگنالینگ خط متروی فرودگاه مهر آباد، پیش بینی قابلیت انتقال مسافران بدون راننده، نصب دیوارهای جان پناه مسافران به صورت پایلوت، تامین پله برقی ها و نصب تجهیزات ایستگاه ها پرداخت.

شهردار تهران در ادامه به خط متروی فرودگاه امام خمینی (ره) رفت و در جریان پیشرفت این پروژه، احداث ایستگاه ها و تکمیل عملیات اجرایی قرار گرفت.

 قالیباف در ادامه به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، تولیت حرم مطهر حضرت امام (ره) جمعی از مدیران حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسئولان پروژه و مدیران شهری به بازدید از پروژه مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب پرداخت و از بخش های مختلف این مجموعه شامل ایستگاه مترو شهر آفتاب، سالن های نمایشگاهی، تونل های تاسیساتی و زیرساختی، بخش های اداری، فضای روباز نمایشگاهی، باغ ایرانی، گذر چهارباغ، محوطه سازی و تامین فضای سبز و ... بازدید کرد.

در پایان این دیدار صبحگاهی، شهردار تهران طی جلسات هماهنگی جداگانه ای با مدیران معاونت حمل و نقل ترافیک و شرکت متروی تهران و همچنین مدیران حوزه فنی و عمران، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهر تهران و مسئولان پروژه شهر آفتاب به بررسی آخرین اقدامات و تدابیر صورت گرفته برای تکمیل پروژه های پیش رو پرداخت.

کد N699095

وبگردی