آفتاب

گرفتن انتقام‌ کی روش از بنجامین ویلیامز در رادیو ایران

گرفتن انتقام‌ کی روش از بنجامین ویلیامز در رادیو ایران

«كوی نشاط» راديو ايران با پخش آيتم‌های طنز لحظات شادی را برای شنوندگان به ارمغان می‌آورد و این‌بار هم سراغ یک موضوع فوتبالی می‌رود.

امیر عباس اشرف مسئول دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران و تهیه‌کننده «کوی نشاط» درباره موضوع این هفته این برنامه به خبرنگار مهر گفت: علاوه بر ترانه‌های مفرح و شاد به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع)، نمایش‌های طنز حمله به شام عروسی، قصه مهدکودک کوی نشاط، جاسم و کنترل خشم، خواستگاری معاون مدیرعامل از دختر مدیرعامل، ورود ننه جاسم به کوی نشاط، تماشای فیلم آخر شب آقای وصال و بخش سفارش از شما اجرا از ما، از جمله نمایش‌های این برنامه هستند.

وی افزود: در بخش فوتبالی این برنامه، آقای شهروندی می‌خواهد به داور استرالیایی بازی ایران و عراق، بنجامین ویلیامز حمله سایبری کند و انتقام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران از این داور استرالیایی بگیرد.

امیرعباس اشرف همچنین درباره بخش حمله به شام عروسی گفت: این بخش داستان حمله حساب شده‌ای به شام عروسی است که شامل ترانه‌ای به خوانندگی اردشیر منظم و مهدی امین لاری است.

قربان نجفی، تورج نصر و اردشیر منظم از جمله بازیگران «کوی نشاط» هستند و علیرضا آزادگان‌مهر صدابرداری آن را انجام می‌دهد. کارگردانی برنامه بر عهده محمود صابری است و مجتبی تیموری آهنگساز آن است.

«کوی نشاط» پنجشنبه نهم بهمن از ساعت 9 صبح به تهیه‌کنندگی امیرعباس اشرف و نویسندگی شاهرخ باقری‌نژاد، زهرا ادارکی، ترانه سرایی لیلا حسین پور از رادیو ایران پخش می‌شود.

کد N698841

وبگردی