آفتاب

آموزش فنون بازاریابی و فروش در دانشگاه هنر

آموزش فنون بازاریابی و فروش در دانشگاه هنر

هنر بازاریابی؛ فروش و اصول مذاکره در مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر در قالب یک کنفرانس آموزش داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیرحسن نورسعادت، دبیر اجرایی کنفرانس "هنر بازاریابی و فروش و اصول مذاکره دانشگاه هنر" عنوان کرد: این کنفرانس از سه بخش پیش کنفرانس به منظور افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در وقت شرکت کنندگان، جمع بندی اطلاعات فردی برای افزایش بهره وری از کنفرانس، برگزاری کنفرانس، و بخش نهایی در 17 و 17 بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: در این کنفرانس بررسی تاکتیک‌ها و مهارت‌های بازاریابی، فروش و اصول مذاکره، آموزش داده می شود که در بخش نهایی راه حل هایی جهت مشاوره و رفع مشکلات در زمینه بازاریابی و فروش نیز ارائه می شود.

وی در خصوص مهمترین موضوعات این کنفرانس توضیح داد و گفت: آشنایی با چالش‌های فروش، تاکتیک‌های فروش، گام‌های خرید مشتری، راهبرد کسب اطلاعات، گام‌های حرفه‌ای فروشندگی، آشنایی با بازار، فنون مشتری‌مداری و فروش و چگونگی اصول مذاکرات داخلی را از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی در این کنفرانس هستند.

نور سعادت اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنفرانس رفع کمبودها در حوزه بازاریابی و فروش تبلیغات و ایجاد بستر مناسب جهت بالا بردن سطح علمی و تجربی پرسنل و نیروی انسانی کارآفرینان در ارتباط با مشتری است . 

وی عنوان کرد: با افزایش سطح دانش فروشندگان، موجب بالا بردن سطح احترام به مشتری و ارائه خدمات و محصول مناسب به آنهامی شود و در نهایت رضایت مشتری موجب افزایش فروش و وفاداری مشتری و سود رسانی به پرسنل فروش و مدیران عامل می شود. علم فروش، علمی ظریف و حرفه ای است ، از این رو رعایت نکات ریز و تخصصی برای کلیه فروشدگان و بازاریابان ضروری می شود. مبحث فروش، مهارتی ارزش آفرین و راهبردی است که اصول اخلاقی و استانداردهای بالای اجتماعی در آن رعایت می‌شود.

نور سعادت افزود: این کنفرانس قدم بزرگی برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات فروش متخصصین و کارشناسان حوزه هنری و صنعتی است.

وی یادآور شد: در این کنفرانس تخصصی و حرفه ای تمام  سعی  خود را کرده ‌ایم تا از بدعت‌گذاری فعلی کنفرانس های داخلی فاصله بگیریم و با ارایه محتویات تخصصی و کاربردی، شرکت‌کنندگان را با اصول جدیدی در این زمینه آشنا کنیم. همچنین در کنار آموزش‌های تخصصی، فرصت های شغلی جدیدی را برای شرکت کنندگان ایجاد می کنیم.

به گفته وی برگزاری چنین کنفرانسی موجب افزایش مهارت و دانش افراد می شود که زمینه مناسبی برای ارتقای شغلی آنها نیز می شود.

به گزارش مهر، این کنفرانس دو روزه، با سر فصل های آموزشی یکسان در دانشگاه هنر و با حمایت مرکز کار آفرینی برگزار می‌شود. پس از شش هفته به شرکت‌کنندگان گواهی رسمی شرکت در کنفرانس بازاریابی و فروش از دانشگاه هنر صادر می‌شود. شرکت کنندگان دراین کنفرانس بعد از گذراندن آموزش های علمی ، تجربی و به روز اروپا که به درستی به فرهنگ اصیل ایرانی تبدیل شده ، به فروشندگان و مذاکره کنندگان حرفه ای در رشته خود تبدیل می شوند.

کد N698775

وبگردی