آفتاب
جعفری در نطق میان‌ دستور:

کاش دولت در حذف یارانه پردرآمدها جدی و شجاع بود

کاش دولت در حذف یارانه پردرآمدها جدی و شجاع بود

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: کاش دولت در حذف یارانه پردرآمدها جدی و شجاع بود

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جعفری در نطق میان دستور امروز مجلس، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت تحقق سنت صادقه الهی بود. اینک در سی و ششمین سالگرد فجر پیروزی باید آرمان‌ها، دستاوردها و آسیب‌های انقلاب اسلامی را به مداقه و قضاوت نشست.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: می‌بینیم و می‌بینند هنوز مردم با سر دادن شعارهایی از قبیل ما همگان عاشقان محمدیم، هیهات من‌الذله. استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی و غیره پشتوانه اصلی این نظام هستند. به رغم اراده ظالمانه هژمونی سلطه و استکبار، مردم ایران پناهگاه مظلومان و مستضعفان عالم شدند.

وی افزود: مردم شهادت‌ها را عامل پیروزی و محاصره و تحریم اقتصادی را عامل پیشرفت کردند. انقلاب اسلامی عامل انتقام خدا از ارباب زر و زور و تزویر این لجوجان خداستیز شده است. می‌پذیرم به رغم دستاوردهای بزرگ علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی هنوز راه درازی در پیش داریم. باید مراقب نفوذ نااهلان و نامحرمان بود.

جعفری افزود: دشمنان اسلام در سوریه، عراق و لبنان دیده‌اند که امت محمد (ص) در حین کارزار مصداق بارز انتقام خدایی است.

وی ادامه داد: شهادت‌ها را عامل پیروزی و بیداری کرده‌اند، محاصره و تحریم اقتصادی را عامل پیشرفت کرده‌اند، در واقع انقلاب اسلامی عامل انتقام خدا از ارباب زر و زور و تزویر این لجوجان خداستیز شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اما می‌پذیریم با وجود دستاوردهای بزرگ علمی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و ... هنوز راه نارفته طولانی است و چالش درونی و بیرونی فراوان باید مراقب نفوذ نا اهلان و نامحرمان باشیم، باید پیامبرانه و امام‌گونه منطق قوی اسلام و پیام منطبق با فطرت الهی و حق‌جوی انسان‌ها که برآمده از انقلاب اسلامی است را به جهانیان برسانیم.

جعفری اضافه کرد: باید فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی تروریسم کور به نام دین و حامیان جانی آنها را مفتضح کرد و چهره زیبای دین رحمانی و رسول مهربانی را به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب با تمسک به منابع اصیل به همه جهانیان و به ویژه آنها که بیشتر در معرض بمباران رسانه‌ای سودمحور در اروپا و امریکای شمالی مصداق بارز مستضعفان فکری هستند بنمایانیم البته دشمنان اسلام در سوریه، عراق، لبنان و ... دیده‌اند که امت محمد در حین کارزار مصداق بارز انتقام خدایی است.

وی افزود: سلامت اقتصادی، اخلاقی، دینی و سیاسی رکن اصلی دوام حکومت است، پس مبارزه با فساد را با هر کس و در هر موقعیتی باید جدی گرفت و ما همچنان منتظر صلابت اراده در مبارزه با فساد از هر سه قوه هستیم که البته مبارزه با فساد دست و دستمال پاک می‌خواهد.

نماینده بجنورد در ادامه بیان داشت: فردی می‌گفت در حضور رهبر انقلاب سخن از اقتصاد مقاومتی گفتم، رهبری فرمود هزار بار این سخن‌ها را از مسئولان شنیده‌ام، بروید عمل کنید.

جعفری عنوان کرد: کاش بودجه را بدون نفت می‌بستیم تا دشمنان بدانند که قامت برافراشته ملت انقلابی خم نمی‌شود و بنیان ایمانی آنها فرو نمی‌ریزد و احتمالاً به منظور کاهش وابستگی بودجه به نفت به عنوان مخالف کلیات لایحه بودجه در صحن صحبت کنم.

وی در پایان یادآور شد: کاش دولت در حذف یارانه پردرآمدها جدی و شجاع بود و ای کاش رئیس‌ جمهور همچون مذاکرات کارایی دستگاه دیپلماسی در سایر ابعاد را نیز وجهه همت قرار می‌داد.

کد N698709

وبگردی