آفتاب
بیرانوند در نطق میان دستور:

ترس از قدرت اسلام درجذب جوانان، غرب را وادار به اهانت به پیامبر(ص) کرد

ترس از قدرت اسلام درجذب جوانان، غرب را وادار به اهانت به پیامبر(ص) کرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: ترس از قدرت نرم اسلام در جذب جوانان غربی است که آنها را وادار می کند نقاب از چهره برداشته و به ساحت مقدس پیامبر(ص) اهانت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام بیرانوند در صحن علنی چهارشنبه، 8 بهمن ماه در نطق میان دستور خود ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) و تشکر از پیام رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی، گفت: به خانواده برادر فتح اللهی که هنگام مأموریت در نیروی انتظامی به شهادت رسید تسلیت می گویم همچنین فرا رسیدن ایام پربرکت دهه فجر را تبریک گفته و لازم است از شهدا، رزمندگان و امام شهدا(ره) و نیز از شهدای بروجرد و لرستان که با وجود همه محرومیت ها، دژهای صدامیان را در کربلای 4 در هم شکستند و همچنین از عالمان، ادیبان، دانشمندان و ایثارگران حوزه انتخابیه ام با افتخار یاد کنم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه عالم عرصه مواجهه دو جبهه حق و باطل است، یادآور شد: اوباش اتوکشیده جبهه باطل، قرن هاست بر مستضعفان عالم تاخته اند و اکنون رستاخیزی عظیم برپاست همچنین مردان و زنان جبهه حق با رجعت به معارف الهی جان تازه یافته اند و همچون سیلی بنیان کن، در حال تجهیز و حرکت هستند و شیاطین تمامی توان خویش را به کار گرفته اند تا شاید مانع تحقق وعده های الهی شوند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: ترس از بیداری اسلامی و حب به حیات و غلبه است که جبهه استکبار را برای کشتار به سوریه، عراق، افغانستان و سایر بلاد اسلامی کشانده است. همچنین ترس از قدرت نرم اسلام در جذب جوانان غربی است که آنها را وادار می کند نقاب از چهره برداشته و به ساحت مقدس پیامبر(ص) اهانت کنند.

بیرانوند در ادامه با بیان اینکه تناقض گویی ناشی از ترس غرب به گونه ای است که با اینکه پرداختن به موضوع هولوکاست را جرم می دانند، اهانت به بزرگترین سرمایه معنوی بشریت را آزادی بیان و مجاز می دانند، گفت: این اهانت را قویا محکوم کرده و اعلام می کنیم ای جهانخواران منتظر باشید "جیش محمد قادمون".

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم ادامه داد: آمریکا به دنبال آن است که از تحریم به عنوان عامل فشار و سلاح کشتار جمعی علیه ایران استفاده کند و اراده خود را از طرق مختلف جاری سازد اما در داخل کسانی هستند که با ساده انگاری، نقشه دشمنان را تشخیص نداده و تلاش دارند دولت آمریکا را دولتی مثل دیگران تصویر کرده و سعادت ملت بزرگ ایران را ذیل نظم آمریکایی تعریف کنند.

وی افزود: عده ای سعی دارند دخالت های آمریکا را ندیده و تلاش دارند مردم را به دادن امتیاز به دشمن شرطی کنند؛ معلوم نیست با کدام تحلیل و با تکیه بر کدام جهان بینی به دنبال حساسیت زدایی و تطهیر چهره شیطان مجسم، آمریکا هستند.

بیرانوند در ادامه در باب مذاکرات هسته ای تأکید کرد: این مذاکرات که متأثر از سیاست های توسعه گراست آشفتگی ژنتیکی فراوانی دارد و توافقنامه عملا ناقص الخلقه و پر هزینه متولد شده است لذا دولت از بقیه فرصت های نظام در مقابل آمریکا حفاظت کند و حدودی را که ملت معلوم کرده است، رعایت کند همچنین خطوط اعلامی حاکی از آن است که متعادل کردن بعضی عدم توازن ها، روح حاکم بر برنامه ششم است که ایده جالبی است البته اگر در عدم توازن اقتصادی خلاصه نشود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه در بحث یارانه ها، دولت مجاز به اجتهاد نیست، عنوان کرد: دولت قانون را در شناسایی افراد پردرآمد و حذف یارانه ها اجرا کند.

وی ادامه داد: حضور میسیونرهای سیاسی که برای شفای فتنه گران به ایران رفت و آمد می کند نشان می دهد فتنه گران از حمایت های داخلی نا امید شده و به کمک اجانب محتاج شده اند لذا دستگاه های مسئول هشیاری به خرج دهند.

بیرانوند یکی از آفت هایی نظام را خطر دنیاطلبی کسانی دانست که به اموال جامعه و اختیارات دسترسی دارند و اشاره کرد: دنیاطلبی و قدرت طلبی افراد ضعیف النفس می تواند منشأ ظهور و بروز والیان و حاکمان مجازی شود که مصلحت جامعه را فدای دنیاطلبی خود می کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم تصریح کرد: گرچه جهت گیری نظام و رهبری برخورد با هر گونه سوءاستفاده از اموال جامعه است و انتظارات مردم هم همین است از قوه قضاییه تقاضا می کنم بدون اغماض به همه پرونده ها از جمله کرسنت، استات اویل و آقازاده معروف رسیدگی کند.

وی در ادامه به بیان تذکرات خود پرداخت و در این رابطه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده طول بروجرد در حال چهاربانده شدن است و نیاز به اقدام سریع تر دارد، همچنین راه آهن درود-بروجرد به سمت غرب یک ضرورت است که وزارت راه اقدام کند، ضمن اینکه وزیر نیرو نسبت به مطالعات سد گله رود که متوقف شده است حساسیت داشته باشد.

بیرانوند در ادامه بخش اوشرینان را مستحق شهرستان شدن دانست و خواست تقسیمات کشور به وظیفه خود عمل کند همچنین تأکید کرد که مسئولان به مصوبات سفر ریاست جمهوری و وعده های داده شده عمل کنند که از جمله آن تکمیل بیمارستان جدید است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه نیمی از جمعیت روستایی ما گاز ندارند، گفت: نساجی به غارت رفته بروجرد تعدادی از کارگران را اخراج کرده همچنین سامان کاشی بروجرود حقوق و بیمه کارگران را معطل کرده است لذا وزیر کار و رفاه اجتماعی این دو موضوع را پیگیری کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد دانشکده پزشکی خواست جدی مردم شهرستان است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مساعاست همچنین لازم است دولت تدبیر و امید در خصوص پایین بودن قیمت خرید محصولات کشاورزی و باغی تدبیری بیاندیشد.

 

کد N698674

وبگردی