آفتاب

لرستان با 7 اجرا میزبان جشنواره سی‌ام موسیقی فجر

لرستان با 7 اجرا میزبان جشنواره سی‌ام موسیقی فجر

سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در استان لرستان میزبان 6 گروه است که در 7 اجرا آثار خود را به مخاطبان جشنواره ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه‌های «نوای سیمره»، «زاگرسیان ایران زمین»، «آوا»، «ایرانی»، «زاگرس» و «فلک الافلاک» در استان لرستان در قالب جشنواره سی‌ام موسیقی فجر به صحنه می‌روند. روز جمعه 24 بهمن‌ماه گروه نوای سیمره به خوانندگی مهران غضنفری ساعت 19 در لرستان به صحنه می‌رود. شنبه 25 بهمن نیز جشنواره موسیقی فجر در لرستان میزبان گروه آوای پارسيان به خوانندگی سامان عليپور و گروه آساره به سرپرستی حامد فيضيان است كه ساعت 19 برنامه اجرا می‌کند.

در تاریخ یکشنبه 26 بهمن‌ماه ساعت 19 گروه آوا به خوانندگی وحید تاج به صحنه می‌رود و دوشنبه 27 بهمن‌ماه گروه ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری و خوانندگی آراش کمانگیر میزبان مخاطبان جشنواره در لرستان است. ضمن اینکه  سه شنبه 28 بهمن ساعت 19 گروه زاگرس به خوانندگی ایرج رحمانپور در لرستان برنام اجرا می‌کند و چهارشنبه 29 بهمن‌ماه در همین روز و ساعت این گروه به خوانندگی سیف‌الدین آشتیانی و فیروز رضایی به صحنه می‌رود.

آخرین اجرای جشنواره در لرسان به گروه فلک الافلاک به خوانندگی بردیا مهرآرا اختصاص دارد که پنجشنبه 30 بهمن‌ماه ساعت 19 به صحنه می‌رود. روز جمعه اول اسفند ساعت 18 نیز مراسم اختتامیه جشنواره در لرستان برگزار خواهد شد.

 سی‌امین جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی 24 بهمن تا یکم اسفندماه در تهران و 7 استان برگزار می‌شود.

کد N698589

وبگردی