آفتاب
برای خرید سهام عزم جدی داریم؛| 246676

پنجعلی: وزارت‌ورزش کاری کند پرسپولیس دست خودمان باشد

پنجعلی: وزارت‌ورزش کاری کند پرسپولیس دست خودمان باشد

ماهیت پرسپولیس با تماشاگران و پیشکسوتان است، یعنی برند پرسپولیس اینها هستند. امیدوارم سهام باشگاه هم به اینها برسد تا دور هم تیم خوبی را بسازیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ان‌شاالله با تاسیس یک شرکت به همراه حسین هدایتی سهام باشگاه پرسپولیس را می‌خریم.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه روز گذشته برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حسین هدایتی عضو سابق و متمول این باشگاه گفت: در این دیدار صحبت‌هایی درباره خرید باشگاه پرسپولیس به میدان آمد. قرار است یک شرکتی را تاسیس و به ثبت برسانیم، بعد از آن اقدام به خرید سهام باشگاه کنیم، اما آنچه که مهم است اینکه ما برای خرید سهام عزم جدی داریم.

پنجعلی درباره اینکه کدام یک از پیشکسوتان سهام دریافت خواهند کرد، گفت: در این ارتباط باید معیارهایی تعیین شود که کدام پیشکسوتان می‌توانند سهام بگیرند. فکر کنم پیشکسوتان نسبت به سابقه و سال‌هایی که برای پرسپولیس بازی کرده‌اند در یک فرآیندی سهام باشگاه پرسپولیس به آنها تعلق خواهد گرفت. همانطور که می‌دانید بنا به کثرت پیشکسوتان نمی‌توان همه پیشکسوتان را در خریداری سهام شرکت داد.

وی درباره خریداری سهام باشگاه پرسپولیس توسط هدایتی بیان داشت: شرایط سختی را برای خرید سهام گذاشته‌اند و حالا باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد، اما می‌دانم هدایتی پرسپولیس را دوست دارد و دلش با این تیم است. من هم از وزارت‌ورزش می‌خواهم یک کاری کند که پرسپپولیس دست خودمان باشد.

پنجعلی اضافه کرد: ماهیت پرسپولیس با تماشاگران و پیشکسوتان است یعنی برند پرسپولیس اینها هستند. امیدوارم سهام باشگاه هم به اینها برسد تا دور هم تیم خوبی را بسازیم.

وی با بیان این مطلب جلسه زمان بعدی پیشکسوتان پرسپولیس با حسین هدایتی مشخص نیست درباره قیمت 290 میلیارد تومان برای فروش سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی بیان داشت: به نظر من ارزش معنوی و مادی پرسپپولیس بیشتر از این مبلغ است، اما حالا مسئولان خصوصی‌سازی یک قیمتی گذاشته‌اند که امیدوارم خریدار خوبی پیدا شود تا پرسپولیس را بخرد.

کد N698345

وبگردی