آفتاب
بشیری در نطق میان دستور:

حمایت از هتاکی نشریه فرانسوی ادعای حقوق بشر غرب را به باد فنا داد

حمایت از هتاکی نشریه فرانسوی ادعای حقوق بشر غرب را به باد فنا داد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس، گفت: جبهه استکبار با حمایت از هتاکی نشریه فرانسوی تتمه حقیقت نداشته غرب در موضوع آزادی و حقوق بشر را به باد فنا داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر فرهاد بشیری در نشست علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور، گفت: در طلیعه 36 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با مجاهدت‌ها و پایمردی مردم عزیز به‌ویژه امام به دست آمده، قرار گرفته‌ایم و امیدوارم با شناخت این انقلاب عزیز بتوانیم اندیشمندانه‌تر برای حفظ آرمان و اهداف ملت قرهمان که برگفته از سیره پیامبر و ائمه اطهار است، در عرصه‌های مختلف از همه فرصت‌ها برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، از طرف دیگر قوای سه گانه نیز باید تلاش کنند که روح امیدواری را در میان مردم بیشتر نمایان کنند و مانند باغبانی با آن چه که به درخت تنومند انقلاب اسلامی به‌ویژه مفاسد اقتصادی و اداری آسیب می‌زند، برخورد قانونی کنند.

وی ادامه داد: در ایامی که گذشت سناریوی تروریستی فرانسه، بهانه اهانت به ساحت قدس سرور عالمیان را فراهم کرد و استکبار با حمایت از هتاکان و بی شرمان یک نشریه آلوده و پیامبر ستیز، باقیمانده نداشته غرب در موضوع آزادی را به باد فنا داد.

کد N698329

وبگردی