آفتاب

میرزایی:صدور پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی نشانه پویایی اسلام است

میرزایی:صدور پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی نشانه پویایی اسلام است

عضو شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با خطاب قرار دادن جوانان غربی و هشدار نسبت به ضدتبلیغ علیه اسلام نشان دادند که به قشری از جوانان غربی برای گرایش به اسلام امیدوار هستند.

محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه صدور پیام خطاب به جوانان غربی از سوی مقام معظم رهبری عملی پویا به حساب می‌آید، اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب از باب گفت‌وگو مسائلی را مطرح می‌کنند چند نکته مهم را در پی دارد؛ ایشان به اسلام‌هراسی که در دنیا رواج پیدا کرده اشاره کردند. در واقع رهبری اعلام کردند که تفکراتی که درباره اسلام در دنیا گسترش یافته غلط است و در این باب احساس نگرانی دارند و این نگرانی را با جوانان غربی در میان گذاشتند.

وی ادامه داد: در مبانی دینی داریم که زمانی باید امر به معروف و نهی از منکر انجام شود که امیدی به تغییر وجود داشته باشد. ایشان وقتی خود جوانان غرب را خطاب صحبت‌هایشان قرار می‌دهند در واقع نشان می‌دهند که به تغییر قشری از آنها امید دارند و روی آنان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این عضو شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی همچنین گفت: بخشی از جوانان غرب که مستعد گرویدن به دین مبین اسلام هستند مورد خطاب ایشان قرار گرفتند. صحبت‌های مقام معظم رهبری برای نهادهای داخلی کشورمان نیز دارای خط مشی است بدین معنا که ما اجازه نداریم کاری انجام دهیم تا صحه‌ای بر تفکر اسلام‌هراسی باشد.

میرزایی با تاکید بر ضرورت مبارزه با تبلیغات وسیع ضداسلامی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نگران دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی که به طور هماهنگ ضداسلام حرکت می‌کنند، هستند. نمونه کار آنها اتفاقات اخیر فرانسه است.

وی همچنین گفت: وقتی مقام معظم رهبری در این قضیه تاکید می‌کنند پویایی اسلام را نشان می‌دهد. از زمان صدر اسلام تا به حال بزرگان اسلام اهل گفت‌وگو بوده‌اند. خود پیامبر ما هم با گفت‌وگو و ارسال پیام و نامه صحبت‌هایشان را انجام می‌دادند. رویه ما در اسلام اخلاقی است.

این عضو شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی در پایان گفت: ما به نوبه خودمان از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم که اینقدر دین ما را پویا و زنده نگه می‌دارند. این فرصت را محترم و مغتنم می‌دانیم و منتظر هستیم تا کرسی‌هایی برای گفت‌وگو با محوریت موضوعات مطرح شده برپا شود.

انتهای پیام

کد N697720

وبگردی