آفتاب
سردار سرلشگر ایزدی در جمع خبرنگاران:

یاران شهید «الله دادی» راه او را ادامه می دهند

یاران شهید «الله دادی» راه او را ادامه می دهند

معاون امور راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار شهید الله دادی اولین شهیدی است که در خط مقدم با موشک اسرائیلی ها به شهادت رسید و قطعاً یاران ایشان راه او را با صلابت ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر مصطفی ایزدی در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید الله دادی و شهدای حزب الله، در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های شهید الله دادی گفت: او همیشه این دغدغه را داشت که به عنوان پاسدار انقلاب در خط مقدم از ارزش ها دفاع کند و مصداق این فرمایش امام علی (ع) بود که باب جهاد برایش گشوده شده بود و او از این مسیر به نحو احسن استفاده کرد.

وی گفت: سردار الله دادی در دوران جنگ در لشگر ۴۱ ثارالله (ع) و نیز پس از آن در بخش های رزمی و سازندگی سپاه، مجاهدت کرد و وقتی دید شرایط به نحوی است که می تواند در کرانه های دور از جمهوری اسلامی دفاع کند، هجرت کرد.

معاون امور راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شهید الله دادی در لبنان و سوریه برای تحقق شعارهای امام (ره) و مقام معظم رهبری مجاهدت کرد و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب این حرکت که جهاد مستمر بود، اجری همچون شهادت داشت.

سردار ایزدی خاطرنشان کرد: ایشان اولین شهیدی است که در خط مقدم با موشک اسرائیلی ها به شهادت رسید و قطعاً یاران ایشان راه او را با صلابت ادامه خواهند داد.

کد N697583

وبگردی