آفتاب
سرلشگر ایزدی در گرامیداشت شهید الله‌دادی

مقاومت تا پیروزی و آزادسازی قدس ادامه خواهد یافت

مقاومت تا پیروزی و آزادسازی قدس ادامه خواهد یافت

زمانی که فرصت مهیا شد شهید الله‌دادی در کرانه‌های دور از ارزش‌های انقلاب دفاع کند٬ هجرت کرد تا در آن منطقه شعارهای امام و رهبری را محقق کند.

معاون راهبرد و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید الله‌دادی اولین شهیدی است در خطوط مقدم توسط موشک مستقیم رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سرلشگر مصطفی ایزدی معاون راهبرد و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محمدعلی الله دادی و جهاد مغنیه گفت: این سردار شهید همیشه دغدغه انقلاب اسلامی را داشت و در خطوط مقدم دفاع از انقلاب حضور داشت و خداوند نیز فرصت شهادت را در اختیار او قرار داد و وی به نحو احسن از آن استفاده کرد.

ایزدی گفت: او در زمان جنگ از رزمندان موفق تیپ ۴۱ بود که بعد از جنگ نیز در دفاع و سازندگی در سپاه تلاش می‌کرد.

وی گفت: زمانی که فرصت مهیا شد تا در کرانه‌های دور از ارزش‌های انقلاب دفاع کند هجرت کرد تا در آن منطقه شعارهای امام و رهبری را محقق کند. این حرکت او در آن منطقه به قول مقام معظم رهبری یک جهاد مستمر بود که اجر آن شهادت بود.

معاون راهبرد و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید الله دادی اولین شهیدی است در خطوط مقدم توسط موشک مستقیم رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

ایزدی افزود: ‌ راه او و یاران او آنقدر گسترده هستندکه همیشه ادامه خواهد یافت. همیشه تا پیروزی و آزادسازی قدس ادامه خواهد یافت.

کد N697363

وبگردی