آفتاب

اصابت دو موشک از خاک سوریه به ارتفاعات جولان اشغالی/اسرائیل مواضع سوریه را هدف قرار داد

اصابت دو موشک از خاک سوریه به ارتفاعات جولان اشغالی/اسرائیل مواضع سوریه را هدف قرار داد

ایرنا نوشت:

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که امروز (سه شنبه) دست کم دو موشک به ارتفاعات منطقه جولان اشغالی سوریه اصابت کرده است.
به گزارش ایرنا، پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که 2 موشک از میان 4 موشک شلیک شده ازداخل خاک سوریه به ارتفاعات جولان اشغالی اصابت کرده است.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که این موشک ها به مناطقی بدون سکنه اصابت کرده و خسارتی برجای نگذاشته است.

دشمن صهیونیستی بعداز اصابت این موشک ها آژیر خطر و هشدار را در مناطق جولان اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین به صدا در آورد.

براساس این گزارش هواپیماهای دشمن صهیونیستی بر فراز منطقه جولان اشغالی سوریه به پرواز در آمده و گردشگران از تفرجگاه جبل الشیخ در سرزمین های اشغالی تخلیه شده اند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم در پاسخ، منطقه ای را که موشک ها شلیک شده اند، هدف گرفته است و نیروهای زمینی نیز در حال جست وجو در منطقه برای یافتن بقایای موشک های شلیک شده هستند.

این رادیو گفت که عملیات تخلیه حدود یک هزار گردشگراز منطقه ویژه اسکی در ارتفاعات جبل الشیخ به آرامی ادامه دارد.

براساس این گزارش، همزمان صدای انفجار گلوله های شلیک شده از سلاح های سنگین در روستاها و شهرک های واقع در دو منطقه حاصبیا و العرقوب در جنوب شرق لبنان و مشرف بر جولان اشغالی سوریه شنیده شده است.

 الحدث: اسرائيل مواضع سوريه را هدف قرار داد  

شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد اسرائیل مواضع سوریه را بعد از اصابت چند راکت به جولان اشغالی هدف قرار داد.

26149

کد N697189

وبگردی