آفتاب

نعیم قاسم: حزب‌الله آماده هرگونه جنگ احتمالی است

نعیم قاسم: حزب‌الله آماده هرگونه جنگ احتمالی است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: ما اکنون می‌توانیم بگوییم که طرح‌ خاورمیانه جدید در مقابل مقاومت و پایداری شکست خورده و این امر بر همگان آشکار است اما تلاش ما برای شکست دادن این طرح و بحرانی که تمام منطقه را در بر گرفته آسان نبود و با یاری خداوند این امر محقق شد و موجودیت آمریکا و هم‌پیمانان آن روز به روز در حال ضعیف شدن و نابودی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: تکفیری‌های منطقه از کنترل خارج شده‌اند اما با ارائه کمک‌ها و حمایت‌های کشورهای اطراف و همسایه سوریه اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی تصریح کرد: طرح آمریکایی و هم‌پیمانان آنان برای نابودی سوریه و ایجاد یک خاورمیانه جدید دیگر مطرح نیست و آن‌ها هم اکنون تنها در حال بررسی کاهش خسارت‌ها در سوریه هستند چرا که آن‌ها هیچ راه حل سیاسی فراگیری در اختیار ندارند. درست است که آن‌ها از راه حل سیاسی برای حل بحران سوریه حرف می‌زنند اما این تنها در حد یک شعار است.

وی تصریح کرد: آمریکا اکنون میان داعش و محدوده آن و همچنین مرزهای سوریه و پایداری آن سرگردان شده که باید هرچه سریعتر مشکلات خود را حل کند.

نعیم قاسم اظهار کرد: اسرائیل دچار ناامیدی‌های زیادی شده و از افزایش قدرت و نقش مقاومت و طرح‌های آن احساس خطر می‌کند و مساله فلسطین نیز این رژیم را مقابل یک آزمایش سخت و پیچیده در عرصه بین‌المللی قرار داده است.

وی تصریح کرد: این ناکامی‌ها اسرائیل را احاطه کرده و به نظر من تلاش‌های اخیر وی از جمله حمله به نیروهای حزب الله در قنیطره و تلاش‌ برای ایجاد یک معادله جدید نیز راه به جایی نبرده است و اسرائیل متوجه شده که در اعتماد خود به دیگران و تکفیری‌ها شکست خورده است.

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: اسرائیل به خوبی متوجه شده که تکفیری‌ها از آن‌ حمایت نمی‌کنند و با مقاومت سخت و شدید حزب الله رو به رو شده‌ و پس از حمله خود به قنیطره هماهنگی داخلی خود را از دست داده‌ که همه این‌ها نشان دهنده حماقت اسرائیل است چراکه آنان هرگز با چنین اقداماتی نمی‌توانند مقابل مقاومت موفق شوند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: حزب الله با تمام قوا مقاومت و پایداری خود را ادامه خواهد داد و آماده ورود به هرگونه جنگ احتمالی با اسرائیل است و برای حفاظت از کرامت خود مجاهدانه تلاش خواهد کرد.

نعیم قاسم تصریح کرد: امروز برای همه مشخص شده که اسرائیلی‌ها تکفیری‌ها یک نقشه و طرح برای اقدامات تجاوزکارانه خود دارند و هدف آن‌ها نابودی منطقه و چند تکه کردن آن برای سلطه طلبی اسرائیل و اراده تمام منطقه به دست آن است. اما همه ما به خوبی می‌دانیم که با وجود مقاومت و حزب الله و معادله ارتش، ملت و مقاومت اهداف اسرائیلی‌ها محقق نخواهد شد.

نعیم قاسم در پایان خاطرنشان کرد: ارتش لبنان با تمام قوا و شجاعت کامل مقابل تکفیری‌ها در بعلبک و منطقه ایستادگی می‌کند و همیشه آماده است و تمام آنچه که تا به امروز در خصوص توطئه تکفیری‌ها گفتیم ثابت شده است.

وی تصریح کرد: مقاومت با ارتش لبنان در یک صف واحد ایستاده و در نهایت سایران حق و شرافت پیروز این میدان خواهند بود.

انتهای پیام

کد N697069

وبگردی