آفتاب

نماینده خرامه به مسوولان سازمان‌های تامین اجتماعی و محیط زیست تذکر داد

نماینده خرامه به مسوولان سازمان‌های تامین اجتماعی و محیط زیست تذکر داد

نماینده مردم خرامه در مجلس در پایان جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس به وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) داریوش اسماعیلی مدعی شد: در شرایطی که سازمان تامین اجتماعی فریادش از کمبود اعتبارات بلند است متاسفانه پرداخت‌ها و ریخت و پاش‌های‌ غیرقابل قبولی در شرکت‌های وابسته به آن سازمان انجام می‌شود که مایه تاسف است. در مرکز استان فارس حکمی برای فردی به عنوان رئیس آن شهرستان می‌زنند و بعد همان فرد را مامور در مرکز استان می‌کنند سپس تمامی حقوق و مزایا و حق مدیریت را به آن فرد پرداخت می‌کنند، این چه وضعیتی است که در سازمان تامین اجتماعی برقرار است.

نماینده مردم خرامه در تذکری دیگری به رئیس سازمان محیط زیست خواستار انتقال کارخانه سیمان فارس از مرکز شیراز به خارج از شهر شد و در توضیح تذکرش گفت: بیش از 15 سال است که مسئولان استان فارس به این جمع‌بندی رسیده‌اند که کارخانه آلوده‌کننده محیط زیست واقع در مرکز شیراز به خارج از شهر منتقل شود، در این راستا تمامی خواسته‌های مورد نظر شرکت سیمان فارس خوزستان اجابت شده است، همچنین با تغییر کاربری زمین‌های کارخانه به تجاری و مسکونی موافقت شده است تا این آلودگی برطرف شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: در تابستان سال جاری کلنگ جابجایی و احداث کارخانه در یک منطقه خارج از شهر به زمین زده شد و نهایتا بنا بود در شهریور ماه و مهر ماه عملیات ساخت کارخانه جدید برای جابجایی انجام شود اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. سوال این است که چه کسی می‌خواهد پاسخگو و مسئول بیماری و ناراحتی مردم شهر شیراز باشد که کارخانه آلوده کننده همچون سیمان باید همچنان در مرکز شهر شیراز به فعالیتش ادامه دهد.

اسماعیلی از مسئولان مربوطه به خصوص سازمان محیط زیست خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

انتهای پیام

کد N696768

وبگردی