آفتاب
فانی در پاسخ مجدد به قاضی‌پور:

کلیه حقوق و مزایای فرهنگیان رسمی در وقت مقرر پرداخت شده است

کلیه حقوق و مزایای فرهنگیان رسمی در وقت مقرر پرداخت شده است

با توجه به رشته مربیان پیش‌دبستانی٬ آزمونی را براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاهی فرهنگیان برگزار می‌کنیم و طبق آن قاعده و با توجه به اولویت‌هایی که در قانون آمده رسیدگی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: الان که فصل بودجه است و در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ در حال بررسی است٬ انتظار داریم نمایندگان محترم بیش از پیش عنایت کنند و به بودجه آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ علی‌اصغر فانی پس از اظهارات نادر قاضی‌پور که سوال خود را تشریح می‌کرد٬ گفت: از جناب آقای قاضی‌پور تشکر می‌کنم و در رابطه با مطالبات فرهنگیان باید بگویم٬ واقعا انتظار داریم الان که فصل بودجه است و در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ در حال بررسی است نمایندگان محترم بیش از پیش عنایت کنند و به بودجه آموزش و پرورش کمک کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: کمک شما باعث می‌شود ما بهتر بتوانیم از خدمات آموزشی فرهنگیانمان قدردانی کنیم اما باید این نکته را عرض کنم که کلیه حقوق و مزایای فرهنگیان رسمی در وقت مقرر پرداخت شده و حقوق حق‌التدریس معلمان در ۶ماهه اول نیز پرداخت شده است.

وی افزود: ما با توجه به تخفیف ۳ماهه چهارم انشاالله بقیه مطالبات را انجام خواهیم داد٬ اما باید این مسئله را نیز بگویم که خود مجلس و قانون که استخدام و به کارگیری نیروی انسانی منوط است به اخذ مجوز از سازمان مدیریت بر حسب توسعه سنواتی که سازمان مدیریت عمل می‌کند و من در قسمت اول حرف‌هایم نیز اشاره کردم که با پیگیری‌های صورت گرفته آخرین موافقت سازمان مدیریت را اخذ کردیم و آزمون را به زودی اجرا خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: با توجه به مفاد قانونی که در مصوبه مجلس شورای اسلامی قرار دارد و در آن قانون ذکر شده که برحسب نیاز جنسیت و موقعیت جغرافیایی با توجه به رشته مربیان پیش‌دبستانی ما آزمونی را براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاهی فرهنگیان برگزار خواهیم کرد و عزیزان طبق آن قاعده و با توجه به اولویت‌هایی که در قانون آمده است رسیدگی خواهد شد.

کد N696743

وبگردی