آفتاب
علیپور در نطق میان دستور مطرح کرد:

انتقاد از انحلال پژوهشگاه فضایی/دولت به فکر تنظیم بازار شب عید باشد

انتقاد از انحلال پژوهشگاه فضایی/دولت به فکر تنظیم بازار شب عید باشد

نماینده مردم قائم شهر، سواد کوه و جویبار از انحلال پژوهشگاه فضایی کشور انتقاد کرد و گفت: مبادا این اقدامات در راستای همصدایی با غربی ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال علیپور خنکداری امروز در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای شتاب توسعه علمی کشور، به برخی زمزمه ها برای انحلال پژوهشگاه فضایی کشور اشاره کرد و گفت: چرا این پژوهشگاه عملا به سمت انحلال پیش می رود؟! مبادا در نظر مردم عزیزمان این اقدامات گامی در جهت همصدایی با غربی ها تلقی شود.

وی در ادامه با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) عالم‌گیر است و به زودی طومار جاهلیت مدرن را در هم می پیچد؛ اما انتظار می رفت دولت محترم و رئیس جمهور در این رابطه موضع درخوری می گرفتند که نه تنها انجام نشد، بلکه در روزهایی که موج جهانی خروش و اعتراض نسبت به این اقدام غربی ها درگرفته است، شاهد حضور وزیر امور خارجه در فرانسه بودیم و در همان ایام نیز پیاده روی وی با وزیر امور خارجه را دیدیم.

نماینده قائم شهر، سوادکوه و جویبار تصریح کرد: اقتدار و شکوه ملت ایران در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: چرا با وجود ارائه آمارهای رنگارنگ برای کاهش تورم و رکود که معلوم نیست بر چه اساسی است، مردم و کارگران این را احساس نمی کنند؟! آیا بهتر نیست دولت به جای فراکنی نسبت به منتقدان چاره ای برای این امر بیندیشد.

علیپور خنکداری تصریح کرد: مردم از دولت انتظار دارند در دو ماه باقیمانده از سال اهتمام بیشتری نسبت به تنظیم بازار کشور داشته باشد.

کد N696641

وبگردی