آفتاب

اقدام ناجوانمردانه مردی در مقابل نامزدش

اقدام ناجوانمردانه مردی در مقابل نامزدش

رئیس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان از دستگیری مردی که اقدام به برداشت غیرمجاز پول، از حساب بانکی نامزدش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید محمد حسینی پور در این باره گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و ماموران پس از بررسی های گسترده موفق به شناسایی متهم که نامزد شاکیه بود ،شده و پس از هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی های فنی مشخص شد، متهم با سوءاستفاده از اعتماد نامزد خود اقدام به خرید شارژ از حساب وی کرده است.
رئیس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود: متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه جرمی بود ولی با توجه به شواهد و قرائن موجود اعتراف کرد و اظهارداشت که پس از بدست آوردن اطلاعات حساب شاکیه در موقعیت مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده است.
بر اساس اعلام پلیس فتا، رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان محافظت از اطلاعات شخصی را در پیشگیری از جرائم بانکی بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

کد N696434

وبگردی