آفتاب
معاون استاندار خراسان رضوی:

طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر مشهد تا سال آینده ادامه دارد

طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر مشهد تا سال آینده ادامه دارد

مشهد-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای طرح ترد خودرو ها بر مبنای پلاک زوج و فرد در مشهد تا نیمه نخست فروردین سال اینده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی معاون استاندار در جلسه شورای هماهنگی ترافیک خراسان رضوی اظهار کرد: این طرح با شرایط کنونی تا نیمه اول فروردین ۹۴ ادامه داشته و در ایام نوروز و سال آینده با اصلاحات و افزایش محدوده طرح ترافیکی روبرو خواهد بود که اطلاع‌رسانی می شود.

وی افزود: با همکاری شهرداری مشهد و استانداری تعدادی دوربین ثبت تخلف در محدوده کنونی و محدوده‌هایی که برای آینده پیش‌بینی شده خریداری و تا پایان سال در محلهای مورد نظر نصب می‌شود.

واحدی خاطرنشان کرد: مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات و دوربین به شهرداری مشهد اختصاص یافته است که ضمن تکمیل تجهیزات محدوده طرح ترافیک فعلی نسبت به تامین و نصب آن در محدوده آینده اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه تخلف به دلیل ورود به محدوده طرح زوج و فرد با پیامک به متخلفان اطلاع‌رسانی می‌شود ادامه داد: رانندگان متخلف از میزان جریمه‌ای که به آنها تعلق گرفته است در سریع‌ترین زمان ممکن مطلع می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط یک مرکز معتبر علمی، میزان رضایت شهروندان از اجرای طرح قابل ملاحظه بوده است.

کد N696338

وبگردی