آفتاب
افتخاری در گفت‌وگو با مهر:

نامه مبتکرانه رهبری فرصتی برای جوانان غربی است

نامه مبتکرانه رهبری فرصتی برای جوانان غربی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی برگ جدیدی روی کار آورده است و فرصتی شده تا این جوانان بتوانند از این صفحه تازه تاریخ استفاده کنند.

لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نگاه دوراندیش حضرت آیت الله خامنه ای در مسائل مختلف داخلی و خارجی گفت: ایشان با نگاهی حکیمانه و دلسوزانه به همه جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نامه ای را رساندند که در تاریخ گذشته کشور تنها نامه موعظه‌گرانه‌ امام به گورباچف شبیه آن است.

وی افزود: امروز رهبر انقلاب به جوانان و آینده‌سازان کشورهای غربی پیامی دادند که حکایت از حقانیت اسلام و دین حق دارد برخلاف آنچه آنها درباره برخی مسائل مثل هولوکاست تاکید دارند که هیچکس حتی به آن نزدیک نشود زیرا آن را خط قرمز خود می‌دانند اسلام دینی است که سند، حقانیت و واقعیت پشتیبان آن است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: نامه رهبری بر اینکه جوانان درباره اسلام مطالعه کنند و با قرآن و زندگی پیامبران آشنا شوند تاکید دارد تا به جای اینکه تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرند خود با مطالعه و آگاهانه واقعیت را کشف کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه این اقدام رهبری جای بسی خشنودی دارد خاطرنشان کرد: این اقدام مبتکرانه نشان می‌دهد که برگ جدیدی روی کار آمده و فرصتی شده تا این جوانان بتوانند از این صفحه تازه تاریخ استفاده کنند.

کد N696072

وبگردی