آفتاب

اما واتسون در نقش «دلبر» ظاهر می‌شود

اما واتسون در نقش «دلبر» ظاهر می‌شود

اما واتسون بازیگر مجموعه «هری پاتر» نقش اصلی را در بازسازی دیسنی از انیمیشن محبوب «دیو و دلبر» بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، اما واتسون بریتانیایی به عنوان بازیگر نقش اصلی نسخه جدیدی از انیمیشن «دیو و دلبر» ظاهر می شود. واتسون این خبر را دیروز دوشنبه در صفحه فیس‌بوکش اعلام کرد.

کمپانی دیسنی نیز دیروز اعلام کرد قصد ساختن مجدد این انیمیشن را این بار به صورت فیلم واقعی دارد.

واتسون تایید کرد که در نقش «بل» یعنی نقش دلبر ظاهر می شود. او همچنین نوشت این انیمیشن بخش بزرگی از خاطراتش در دوران کودکی را تشکیل می داد و او این را خیلی فراواقعی می بیند که بخواهد در نقش این شخصیت کارتونی ظاهر شود و با ترانه‌های اوریجینال آن که قرار است در این فیلم تکرار شوند، آواز بخواند. او نوشته است: مثل این که وقت درس آواز گرفتن رسیده است.

دیسنی انیمیشن «دیو و دلبر» را سال 1991 منتشر کرد و با موفقیت بزرگی در باکس آفیس روبه رو شد و اولین انیمیشنی شد که برای بهترین فیلم سال نیز نامزد اسکار شد. از ترانه‌های این انیمیشن سه ترانه نیز نامزد دریافت اسکار شد و ترانه اصلی آن با عنوان «دیو و دلبر» اسکار را دریافت کرد.

دیسنی اعلام کرده این فیلم به کارگردانی بیل کاندون کارگردان «گرگ و میش: طلوع» ساخته می‌شود. در ماه ژوئن نیز تصمیمی مبنی بر ساخت این انیمیشن به کارگردانی کاندون اعلام شده بود.

فیلمنامه این فیلم را اوان اسپیلوتوپولوس نوشته و استیو چبوسکی آن را بازنویسی کرده است. لیندا وولورتون نویسنده فیلمنامه نسخه انیمیشن این فیلم بود که 145 میلیون دلار فروش کرد.

ورایتی همچنین نوشته است کار تهیه این فیلم از اواخر 2015 کلید می خورد ، اما هنوز زمانی برای اکران آن تعیین نشده است. 

کد N696026

وبگردی