آفتاب
معاون حوزه علمیه استان قزوین:

اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص) هرگز به مقصودشان نمی‌رسند

اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص) هرگز به مقصودشان نمی‌رسند

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمنان اسلام با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کردند.

حجت‌الاسلام علی عباسی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قزوین، به عظمت و جایگاه پیامبر اکرم (ص) و تاثیرگذاری نبی مکرم اسلام در آفرینش خلقت پرداخت و اظهار کرد: پیامبراکرم(ص) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و آیات و روایات متعددی در این خصوص نازل شده که آیات اول سوره حجرات نمونه بارز این موضوع است.

وی افزود: پیغمبر خدا مقامی دارد که خداوند به او درود می‌فرستد و خطاب به مومنین می‌فرماید«ای مومنین شما هم درود بفرستید» مقام پیامبر(ص) خدا مقامی است که همه پیامبران الهی بشارت به آمدن او داده‌اند.

عباسی با بیان این‌که «اولین مخلوقی را که خداوند آفرید نور پیامبر عظیم الشان اسلام است» تصریح کرد: به واسطه نور آن حضرت بود که خداوند آسمان و زمین، حیوانات، گیاهان و انسان‌ها را آفرید و چنین پیغمبر با عظمتی تجلی رحمت خدا است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین خطاب به مسئولین نشریه شارلی ابدو گفت: قرآن کریم می‌فرماید: «دشمنان اسلام را احمق آفریده‌ایم» این دسته از کسانی که هتک حرمت می‌کنند شیاطین هستند که هرگز به مقصودشان نمی‌رسند.

عباسی در ادامه تصریح کرد: دشمنان اسلام با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کردند که با این کار زشت و ناپسند آنان کمپین‌هایی در فضای مجازی با عنوان "من عاشق محمد هستم" را تشکیل دادند که به مانند نوری در فضای مجازی و حقیقی تابید.

انتهای پیام

کد N695729

وبگردی