آفتاب
سلامی:

اقتصاد مقاومتی پاتكی برابر حمله چشم بسته سياسی غرب عليه ايران است

اقتصاد مقاومتی پاتكی برابر حمله چشم بسته سياسی غرب عليه ايران است

گرمسار - معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی پاتکی برابر حمله چشم بسته سیاسی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، محمدحسن سلامي در سركشي از كارخانجات گرمسار كه به همت سپاه قائم (عج) و سازمان بسیج مهندسین استان سمنان در جمع كاركنان و مديرعاملان اين كارخانجات برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از دو جبهه فرهنگی و اقتصادی به ما هجوم آورده است و در چنین شرایطی حفظ چنین مجموعه‌هایی که برای تولید و کارآفرینی تأسیس شده است، حفظ یک سنگر است که به مسائل و مشکلات اقصادی کشور کمک شایانی انجام می‌دهد.

وي گفت: ما می‌توانیم با ایجاد رابطه بین واحدهای تولیدی، صنعتی با مهندسین و متخصصان بسیجی کمک خوبی به ارتقای سطح کیفی تولید و اقتصاد کشور کنیم.

رئيس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان نیز گفت: در راستای حضور مؤثر بسیج در عرصه‌های مختلف علمی و افزایش مهارت‌های تخصصی، آگاهی آنان از آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی، این سازمان را برآن داشته که با بهره‌گیری از برنامه‌های هدفمند و سودمند در قالب بازدیدهای علمی گامی مؤثر در این راستا بردارد.

مرتضی دهرویه هدف از برگزاری بازدیدهای علمی را ایجاد خود باوری و شور و نشاط علمی در بین نخبگان، توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، آشنایی با نیازهای علمی و فناوری در سطح صنایع مختلف، آشنایی با زمینه‌های کاری مرتبط با رشته‌های تحصیلی و علاقه مخاطبان برشمرد.

اين سركشي ها از كارخانجات هلن سا، پارس اشن، هود بيتا، لوازم التحرير سهند ايران در گرمسار صورت گرفته است.

کد N695084

وبگردی