آفتاب
امشب در برنامه «متن حاشیه» پخش خواهد شد؛

بررسی حکم «محمدرضا رحیمی» وحاشیه‌های سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران

بررسی حکم «محمدرضا رحیمی» وحاشیه‌های سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران

برنامه متن حاشیه این هفته با حضور «محمدجواد حق‌شناس» و «سیدنظام موسوی» با موضوع روند مبارزه با فساد اقتصادی و بررسی حاشیه‌های سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه "متن حاشيه" این هفته با موضوع اعلام حكم قطعي پرونده محمدرضا رحيمي معاون اول دولت سابق و بررسی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور دو تن از كارشناسان رسانه‌اي به روی آنتن می‌رود.

قرار است در اين بخش محمدجواد حق شناس مدیرمسئول روزنامه تعطيل شده اعتماد ملی و سيد نظام الدين موسوي مديرعامل خبرگزاري فارس به بحث و گفت‌وگو بپردازند. 

همچنين در روزهاي گذشته، سفر نائب رئيس مجلس آلمان به ايران و ديدارهاي جنجالي او با برخي مقامات و مسئولان از چمله محمدرضا عارف و شهيندخت مولاوردي جاشيه ساز شده است. جواد هروي رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان مهمان بخش حاشيه برنامه خواهد بود.

گفتنی است همزمان با تعطیلی برنامه نود به دلیل تعطیلی لیگ برتر، شبكه سوم سیما برنامه "متن حاشیه" را جایگزین آن كرده است. برنامه "متن حاشیه" به تهیه كنندگی مهدی ترابیان و اجرای وحید ایمانی، امشب ساعت 23 روی آنتن شبكه سوم سيما می رود.

کد N695031

وبگردی