آفتاب
موسوی نژاد در گفتگو با مهر:

باید واقعیت‌های اسلام ومنابع اصلی رادر اختیار جوان‌های غربی قرار دهیم

باید واقعیت‌های اسلام ومنابع اصلی رادر اختیار جوان‌های غربی قرار دهیم

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به نامه حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان اروپا و امریکای شمالی گفت:اکنون وظیفه ماست که واقعیت های دین اسلام و منابع اصلی آن را در اختیار جوان های غربی قرار دهیم.

حجت الاسلام مهدی موسوی نژاد در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب که رهبر انقلاب در نامه خود جوانان را بدون واسطه خطاب قرار داده است، گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در این نامه مستقیما با جوانان که مهمترین قشر یک جامعه هستند صحبت کردند و مطالب خود را با آن ها در میان گذاشتند.

وی گفت: قشر جوان به دنبال حقیقت طلبی و کشف واقعیت های پنهان هستند و تمام تلاش آن ها این است که حقایق را کشف کنند.

نماینده مردم دشتستان ادامه داد: تلاش برای رسیدن به حقیقت از مولفه های جوانان است، لذا رهبری تلاش کرده است راه و روزنه ای برای نجات ذهن جوانان که توسط استثمارگران و سیاستمداران مسموم شده است ایجاد کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به بهره گیری نظام سلطه از تبلیغات رسانه ای گفت: دنیای موجود دنیای رسانه ها و تبلیغات است و نظام سلطه از تبلیغات رسانه ای برای مدیریت افکار بهره می برد و تلاش می کند ملت ها و افکار آن ها را با خود همراه سازد.

وی ادامه داد: این نامه تلاشی است برای جداکردن بخشی از این افکار و اندیشه ها از مدیریت واحد رسانه های غربی و بیگانه و کسانی که به هر طریقی سعی می کنند جامعه را با اهداف شوم خود همراه سازند.

موسوی نژاد با بیان این مطلب که رهبری انقلاب در این نامه تلاش کرده است نسبت به همه هجمه هایی که علیه اسلام و تلاش ها برای مخدوش کردن چهره حقیقی اسلام می شود هشدار دهد، گفت: بسیاری از رسانه های وابسته و حتی متاسفانه برخی کشورهای اسلامی وابسته تلاش می کنند که چهره ای غیر واقعی از اسلام را به نمایش بگذارند و با به وجود آوردن تصویری کاریکاتوری و چهره ای نادرست از اسلام حقیقی، بدلی از اسلام به نمایش گذاشته و عرضه کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمونه هایی از این اسلام کاذب و امریکایی را در جهان و بویژه در رسانه ها مشاهده می کنیم. یک نمونه آن داعش و طالبان است که ساخته و تقویت شده خود غرب است و برای مخدوش کردن چهره اسلام و تداوم پروژه اسلام هراسی طراحی شده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این نامه اخیر باید گفت مقام معظم رهبری جلوی این نقشه شوم و تداوم آن را با بیانی حکیمانه و توصیه به مطالعه بیشتر و عمیق تر گرفت.

جوانان حقیقت جو هستند

حجت الاسلام مهدی موسوی نژاد در ادامه با تحلیل این مطلب که چرا خطاب نامه رهبری انقلاب به جوانان بوده است، گفت: جوانان به دلیل حقیقت جویی و تلاش برای رسیدن به واقعیت ها و دسترسی به علم واقعی همت می گمارند و روح تلاش و روحیه مقابله با ظلم و ستم و همچنین ایستادن در برابر زورگویی از مولفه های آن ها است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع رهبر انقلاب می خواهد این ویژگی ها از حقیقت جویی و پیگیری حقایق گرفته تا روحیه ایستادگی به بلوغ واقعی خود برسد و در مسیر اصلی اش قرار بگیرد تا جوانان به جایگاهی که می توانند برسند، دست یابند.

وی با بیان اینکه رهبری معتقدند بیداری عمومی در جامعه منبعث از بیداری و تلاش جوانان است، گفت: به همین دلیل است که رهبر انقلاب بر جوانان تاکید بسیاری دارد و ضمن ارتباط با جوانان در جهت مطالبات آن ها قدم بر می دارند.

موسوی نژاد تاکید کرد: حضرت آقا تنها راه قیام و ایجاد جنبش های حقیقت طلبی را در گرو اهتمام جوانان می داند.

تاکید رهبر انقلاب بر دو موضوع و شرایط تحقق آن

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دو موضوعی که مورد تاکید رهبر انقلاب در نامه خود به جوانان اروپا و امریکای شمالی بود، گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در این نامه این است که جوانان برای شناخت درست از اسلام به منابع اصلی دست پیدا کنند.

وی توضیح داد: این تاکید نشان می دهد که دشمنان اسلام بسیار تلاش کرده اند مانع دست یابی جوانان به حقایق اسلام شوند و منابع حقیقی را از دسترس خارج ساخته اند.

موسوی نژاد تاکید کرد: زیرا به درستی دریافته اند که اگر این منابع به دست جوان ها برسد، فوج فوج از جوانان غیر مسلمان، مسلمان خواهند شد.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل است که رهبری انقلاب خواسته اند جوان ها اصل و سرچشمه را بگیرند و قرآن و نهج البلاغه و... محور شناخت آن ها از اسلام باشد.

وی با اشاره به تاکید دوم مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب از جوان های مطالبه گر خواسته است که دنبال اسلام واقعی باشند نه یک نسخه تبدیلی و بدلی که تصویری غیر حقیقی و تحریف شده از اسلام است.

موسوی نژاد در خاتمه گفت: اکنون وظیفه ماست که واقعیت های دین اسلام و منابع اصلی آن را در اختیار جوان های غربی قرار دهیم تا خودشان با مطالعه آن و شناخت سره از ناسره قضاوت کنند.

کد N694864

وبگردی