آفتاب
محرومیت در انتظار كهكشانی‌های مادرید؛

خرید اوگارد دردسرساز شد

خرید اوگارد دردسرساز شد

پرونده رئال پس از خرید مارتین اودگارد در زمینه خرید غیر قانونی بازیكنان جوان، باز شده است. اوگارد 16 ساله پدیده فوتبال نروژ است و جوانترین بازیكنی است كه در تاریخ رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا بازی كرده است.

فیفا پرونده تحقیق درباره تخلف باشگاه رئال مادرید در زمینه خرید بازیكنان زیر 18 سال را باز كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه آ.اس چاپ مادرید خرید بازیكن زیر 18 سال در فوتبال اروپا در شرایط ویژه‌ای غیرقانونی به حساب می‌آید. فیفا تحقیقات خود را در این زمینه را آغاز کرده و تماس‌هایی با فدراسیون فوتبال اسپانیا داشته است تا مدارک کامل بازیکنان زیر 20 سال را که در لیگ‌های اسپانیا بازی می‌کنند، در اختیار فیفا بگذارد.

در نامه ی فیفا، کیمبرلی موریس، رئیس استعدادیابی فیفا از فدراسیون اسپانیا و باشگاه رئال خواسته تا پیش از 14 ژانویه، مدارک لازم را ارسال کنند.

هرچند گفته می‌شود مادریدی ها سعی داشتند در ارسال مدارک به زوریخ، تاخیر ایجاد کنند اما خورخه پرز، دبیر کل فدراسیون اسپانیا می‌گوید 48 ساعت پس از دریافت این نامه، مدارک را ارسال کرده است.

به نظر می‌رسد پرونده رئال پس از خرید مارتین اودگارد در زمینه خرید غیر قانونی بازیكنان جوان، باز شده است. اوگارد 16 ساله پدیده فوتبال نروژ است و جوانترین بازیكنی است كه در تاریخ رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا بازی كرده است.

مسئولان رئال 21 ژانویه 2015 این بازیكن را با مبلغ 3 میلیون یورو از استرومزگودست نروژ خریدند.

ای پیترز، آسنسیو و لوکاس سیلوا دیگر بازیكنان جوانی‌اند كه رئال این فصل آن‌ها را به سانتیاگو برنابئو ‌آورده است. آن‌ها همچنین برای انتقال هاشم مستور، ستاره 16 ساله میلان، با این باشگاه ایتالیایی وارد مذاكره‌ شده‌اند.

پیش از این باشگاه بارسلونا به دلیل تخلفی مشابه، با حكم فیفا از خرید بازیکن تا پایان نقل و انتقالات زمستان 2016 محروم شده است.

 

کد N694727

وبگردی